Nån som har sett "Bäst när det gäller" på SVT? Inte jag än - ser fram emot det!
Finns det nåt att diskutera?
Nån som har sett "Bäst när det gäller" på SVT? Inte jag än - ser fram emot det!
Finns det nåt att diskutera?
Kan bara säga att jag uppskattade inblicken i deras lägerverksamhet. Halvarssons farfar var den stora stjärnan.
Jösses vilka vinnarskallar. Nu vet man hur man ska ta ut sig på träningen då, om man vill bli bättre
Verkar vara en väldigt lovande serie. Hoppas de inte spinner vidare för mycket på konflikterna, bara.
Lite tamt första avsnitt, somnade framför TV,n på slutet, fast i nästa kommer det nog att bränna till lite mer...
Skönt att det inte ska vara så gulligt med "flickorna" (som man sa på 80-talet) längre, utan att dom får vara sig själva (och rätt speciella personer också). Håller med om att det blir lite långtråkigt men det är så när dom bara tränar hela tiden, hoppas programmet går lite djupare i saker också.
Bättre andra avsnitt! Lite mer fokuserat. Plus kul att se tävlingarna ur föräldrarnas synvinkel.
Jag tycker det är fascinerande att det även på högsta nivå är föräldrarna som står för så pass mycket av markservicen. Det krävs jäkligt engagerade föräldrar för att ha en chans inom skidvärlden.
Hade du aldrig icq??
*asg* skriver man
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar