Hoppa till innehåll

Köp Atomic längdskidor hos Skistart
Atomic längdskidor
Rossignol längdskidor
Längdskidor, rullskidor, stavar, skidvalla, swix, madshus, fischer m.m. hos Skistart
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart
Foto

Trilleturen, Södra Årefjällen

• Vänligen logga in för att kunna svara
3 svar till detta ämne

MC Hammer

MC Hammer

Veteran

• Moderators
  • 2 089 inlägg
Trevlig arrangemang med start Trillevallen och mål Edsåsdalen. Jag åkte 25km skejt. Efter 11km kommer man till en station där man tror att det ska va den vanliga rutinen med några snabba sportdrycksmuggar och sedan iväg. Men det fanns inte ens sportdryck. Istället serveras det pannkakor med sylt/grädde och kaffe. Alla stannar och tar det lugnt, äter, snackar och bara glada miner fastän det varit en tuff klättring dit upp (motvind, snöfall). I mål väntar superfräsch buffe med grönsaker, chili con carne och ris. Kaffe och bar med alla rättigheter. Prisutdelning inkl massor av sponsorpriser som lottas ut bland alla deltagare. Afterski-band i toppklass. Jag fick en pratstund med Emil Persson också.

Tidigare på dagen hade man också startat tur-klass utan tidtagning. Detta var ett evenemang för alla. Bra logistik också. Högsta betyg!

traser

traser

Medlem

• Members
  • Pip
  • 113 inlägg
Håller med dig! Trevligt med ett skatelopp på min hemmaplan.

Och kul att se en ”profil” på forumet live…jag åkte 17 km med yngsta sonen (och mellansonen körde 17 själv),tror vi gick i mål strax innan dig?
Väldigt tufft över Grofjället med kraftig blåst!

Detta lopp blir (förhoppningsvis) en tradition så nästa år hoppas vi på fler ”utsocknes”!

MC Hammer

MC Hammer

Veteran

• Moderators
  • 2 089 inlägg

Håller med dig! Trevligt med ett skatelopp på min hemmaplan.

Och kul att se en ”profil” på forumet live…jag åkte 17 km med yngsta sonen (och mellansonen körde 17 själv),tror vi gick i mål strax innan dig?
Väldigt tufft över Grofjället med kraftig blåst!

Detta lopp blir (förhoppningsvis) en tradition så nästa år hoppas vi på fler ”utsocknes”!

aha.. jo det var nog ett far/son-par som gick i mål strax innan mej, med klubbklädsel från klubb i närområdet.

traser

traser

Medlem

• Members
  • Pip
  • 113 inlägg

aha.. jo det var nog ett far/son-par som gick i mål strax innan mej, med klubbklädsel från klubb i närområdet.

Ja det var vi!

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar