Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Vad vill du begravas med ?


MC Hammer

Recommended Posts

Jag har tagit bort mitt ursprungliga inlägg eftersom det medvetet misstolkats av vissa personer som uppenbarligen inte direkt kandiderar till ordförandeskapet  i min  fanclub

Jag tolkar det som att du därmed anser att du inte har någon del alls i att någon tagit illa vid sig av ditt inlägg (och känt sig påhoppade tidigare)?

Link to comment
Share on other sites

Vore nice att bli ett såntdär mosslik och då tänker jag att terrängen runt smågan har nog rätt typ av våtmarker (har ännu inte varit där på sommaren iofs.. ska ske i augusti). 

Mosslik är ofta pålade på plats och då skulle jag vilja pålas med de oneway diamond 9Max som jag hade när jag debuterade i VL och klarade medaljtiden första gången.

Får passa på att avsätta rullskidspetsar för ändamålet medans de fortfarande går att få tag på sådana utan truga.

Link to comment
Share on other sites

Vore nice att bli ett såntdär mosslik och då tänker jag att terrängen runt smågan har nog rätt typ av våtmarker (har ännu inte varit där på sommaren iofs.. ska ske i augusti). 

 

Mosslik är ofta pålade på plats och då skulle jag vilja pålas med de oneway diamond 9Max som jag hade när jag debuterade i VL och klarade medaljtiden första gången.

 

Får passa på att avsätta rullskidspetsar för ändamålet medans de fortfarande går att få tag på sådana utan truga.

Du får väl se till att du är välbalsamerad med fluorvallor så att din kropp aldrig bryts ner heller då...;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...