Hoppa till innehåll

Köp Atomic längdskidor hos Skistart
Atomic längdskidor
Rossignol längdskidor
Längdskidor, rullskidor, stavar, skidvalla, swix, madshus, fischer m.m. hos Skistart
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart
Foto

Rullskidor på Gotland?

• Vänligen logga in för att kunna svara
2 svar till detta ämne

Vasa 2013

Vasa 2013

Medlem

• Members
  • Pip
  • 429 inlägg
Var åker man rullskidor bäst på Gotland? Ofta är asfalten belagd med kalkstensgrus som vibrerar oskönt under fötterna. Åker helst i närheten av Roma som ligger mitt på Gotland och på slätt underlag med minimalt med trafik.

artur

artur

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 1 613 inlägg

Var åker man rullskidor bäst på Gotland? Ofta är asfalten belagd med kalkstensgrus som vibrerar oskönt under fötterna. Åker helst i närheten av Roma som ligger mitt på Gotland och på slätt underlag med minimalt med trafik.

Det finns förmodligen folk som känner Gotland mycket bättre än jag men jag vill minnas att det fanns en fin cykelbana parallellt med väg 140 från Vibble (kanske ända från Visby) mot Tofta strand när jag var där för några år sedan.

Vasa 2013

Vasa 2013

Medlem

• Members
  • Pip
  • 429 inlägg

Det finns förmodligen folk som känner Gotland mycket bättre än jag men jag vill minnas att det fanns en fin cykelbana parallellt med väg 140 från Vibble (kanske ända från Visby) mot Tofta strand när jag var där för några år sedan.

Ok. Jag får prova den när turistsäsongen är över. Nu är det mycket cykelåkande där.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar