Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Mössa åt alla på Skidforum


GundeG

Recommended Posts

  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply

Min erfarenhet av att beställa profileringsprodukter är att man betalar en "engångssumma" för att iordningsställa ett tryck.

 

I mitt fall kostade det 800 kra (engångssumma) för ett sk brodyrkort - dvs inget tryck utan sytt. När detta kortet är iordningställt så är det bara sk tryckkostnad samt materialkostnader (Mössa x antal)

 

Således...

 

Kostnader:

Engångssumma ca 800 kr

Kostnader för inköp av mössor

Tryckkostnader

Fraktavgifter till konsument

 

Kanske blir svårt o ha användarnamnet på varje enskild mössa... Men det klart vi skall ha mössor!!!!

Link to comment
Share on other sites

Det här lovar gott. Om jag räknat rätt är vi uppe i 38st mössor.

 

När nästa intresserade anmäler sig kan ni väl skriva NR 39 osv...

Lättare att räkna då =)

 

Jag tror vi alla vill ha en mössa med kvalitet. Stakarns mössförslag verkar bra. Jag uppskattar också mössor med ett tunnare flisskikt på insidan så man slipper känslan av att ha en hel jävla myrstack i pallet...

 

När vi samlat ihop alla som vill ha en mössa (i slutet på denna vecka?) så föreslår jag några färger/färgkombinationer, var trycket ska stå och vilken text som ska finnas på. Sedan röstar vi. Tror det blir lite för omständigt och svårroddat om alla ska ha olika tryck. Därimot kan man säker ordna så att man med någon form av tyg/märke/skylt med kardborrband o.dyl fästa sitt eget "Skidforumnamn" på.

 

När detta är klart lämnar vi över till Skidforum som får sätta "pris", beställa, och ombesörja leverans/betalning etc

 

Hoppas ni tycker förslaget är ok =)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...