Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Mössa åt alla på Skidforum


GundeG

Recommended Posts

  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Fick svar från skidforum igår att mössorna troligen är klara för leverans i början på januari.

Vi håller tummarna för det....

Kan du Gunde kontakta skidforum (Tomas) och höra vad som hänt ?

Om inte, kan jag göra det men det ses nog naturligare om du gör det som kom på denna goda idé och fick "löftet" ovan.

Min pers(s)onliga åsikt är att det är obegripligt av skidforum att utan kostnad inte ta den gratisreklam det skulle ge att ett debattglatt och färgstarkt gäng kommer till start i öppet spår/Vasalopp som skidforumåkare !

Men än finns chansen Tomas, ta den !

Link to comment
Share on other sites

Fick svar från skidforum igår att mössorna troligen är klara för leverans i början på januari.

Vi håller tummarna för det....

Kan du Gunde kontakta skidforum (Tomas) och höra vad som hänt ?

Om inte' date=' kan jag göra det men det ses nog naturligare om du gör det som kom på denna goda idé och fick "löftet" ovan.

Min pers(s)onliga åsikt är att det är obegripligt av skidforum att utan kostnad inte ta den gratisreklam det skulle ge att ett debattglatt och färgstarkt gäng kommer till start i öppet spår/Vasalopp som skidforumåkare !

Men än finns chansen Tomas, ta den ![/quote']

Men tiden börjar bli knapp....

Link to comment
Share on other sites

Fick svar från skidforum igår att mössorna troligen är klara för leverans i början på januari.

Vi håller tummarna för det....

Kan du Gunde kontakta skidforum (Tomas) och höra vad som hänt ?

Om inte' date=' kan jag göra det men det ses nog naturligare om du gör det som kom på denna goda idé och fick "löftet" ovan.

Min pers(s)onliga åsikt är att det är obegripligt av skidforum att utan kostnad inte ta den gratisreklam det skulle ge att ett debattglatt och färgstarkt gäng kommer till start i öppet spår/Vasalopp som skidforumåkare !

Men än finns chansen Tomas, ta den ![/quote']

Jag drog en mejl till Skidforum förra veckan utan svar......

Link to comment
Share on other sites

Mössorna har blivit försenade på grund av att de är slut hos leverantören. Tryckeriet själva verkar inte veta när mössorna kan levereras. Det verkar alltså bli svårt att få tag i några mössor från just det här tryckeriet inom den närmaste tiden. Valet står just nu mellan att byta tryckeri och leverantör eller vänta och hoppas på det bästa.

 

Jag drog en mejl till Skidforum förra veckan utan svar......

Jag ber om ursäkt för att jag inte har hunnit svara på ditt mail. Det skickades fredagen den 8:e. (Alltså den här veckan, 2 dagar sedan) Läs svaret ovan.

Link to comment
Share on other sites

Mössorna har blivit försenade på grund av att de är slut hos leverantören. Tryckeriet själva verkar inte veta när mössorna kan levereras. Det verkar alltså bli svårt att få tag i några mössor från just det här tryckeriet inom den närmaste tiden. Valet står just nu mellan att byta tryckeri och leverantör eller vänta och hoppas på det bästa.

 

Jag drog en mejl till Skidforum förra veckan utan svar......

Jag ber om ursäkt för att jag inte har hunnit svara på ditt mail. Det skickades fredagen den 8:e. (Alltså den här veckan, 2 dagar sedan) Läs svaret ovan.

Märkligt. Det finns MÅNGA leverantörer som är intresserade av att sälja mössor. OM denna leverantör inte har mössor är det ju bara att beställa hos någon annan som har mössor, och det finns många sådana, vilket kan konstateras i vilken sportaffär som helst. Så mitt förslag är:

* Beställ mössor hos en leverantör som har sådana .

Tyvärr hinner vi väl inte få några till detta öppna spår/Vasalopp men t.ex. jag kommer att köpa den ändå. Hur gör ni andra ?

Link to comment
Share on other sites

Min känsla är att beställningen hanterats klantigt !!

 

Hade man haft regelbunden uppföljning hos leverantören hade man på ett mycket tidigare stadium kunnat byta leverantör och på så sätt få fram mössorna i tid.

 

Nu är det inget vi kan göra än att vänta....

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...