Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Vem döljer sig bakom nicket ?


Robocop79

Recommended Posts

Har blivit nyfiken på er kamrater!

 

Kanske kan man avslöja sig i denna tråden. Vem döljer sig bakom namnet ?

 

Jag börjar...

 

Magnus, 28 år. Jobbar som Polis. Boende i Göteborg. Fru och nybliven far. Hinner inte alls träna så mkt som jag önskar. Vasaloppet nästa år är mest en kul grejj. Skidforumet använder jag som inspiration tillika uppslagsbok. Min stora last är öl o godis :)

Link to comment
Share on other sites

Hej! Jag heter Martin och är 41år. Kommer från Brighton, England och ångrar mig något fruktansvärd att jag inte började med skidor tidigare...(drömmar om att jag kunde ha blivit Englands "Eddie the Eagle" i X-country...

 

Fru och en tvåårig son. Bor i Tullinge. Mycket intresserad av denna idrott och som Robocop79 använder denna sajt som inspirationskälla. Tyvärr är många av mina inlägg relativt enkla då jag fortfarande är på en brant "learning-curve".

Link to comment
Share on other sites

Trevligt att få lära känna er lite närmare Magnus och Martin. JAG tror absolut att diskussionerna blir mer givande, intressanta och trovärdiga när man vet lite om mannen/kvinnan bakom nicket. Jag valde ju själv att direkt ge mitt riktiga namn och numera vet ni ju det mesta om mig. Hittills har jag bara haft fördelar av detta och jag har ju numera kommit i kontakt med flera av er pers(s)onligen och i samtliga fall har det ju varit mycket positiva kontakter (några har skrivit direkt på email). I ett par fall är det ju numera tom. fråga om nära vänner till mig. Egentligen ganska fantastiskt, men kanske inte så konstigt när man har ett brinnande gemensamt intresse.
Link to comment
Share on other sites

Tjenix

 

Per är namnet, är den gamla garmin som bytt nick. 35 år å gift, bosatt i skånealand. Arbetar som brandman. Ser oxå forumet som en inspirationskälla. Började åka skidor