Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Wadköpingsloppet 17/2


saku

Recommended Posts

Jag såg det igår kväll' date=' men nu verkar det som de tagit bort seedningstiderna igen?[/quote']

Jag ser dem hos mig i alla fall.

 

De hade inte varit fel att sätta gränsen till led 2 vid 2.05 tycker jag, själv så gjorde jag ett dåligt lopp och känner mig nöjd med en led-3 seedning.

Då är det något fel på min jobbdator, får inte upp Wadköpingstiderna. Ja, 2.05 hade varit fint, att glida in med 6/10-dels sekund till godo i 2:a led.. :-) Nu blev det inte så, jag får harva på från trean.

På tre av mina fyra seedningslopp har jag varit drygt 1 minut från att klara andra led. Nu fattades sju minuter och ändå så tycker jag att detta loppet är det jag är mest nöjd med, eftersom kuperade lopp alltid passar alltid mig dåligt. det gälelr att ta med sig de positiva från varje insats.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Jag ser dem hos mig i alla fall.

 

De hade inte varit fel att sätta gränsen till led 2 vid 2.05 tycker jag' date=' själv så gjorde jag ett dåligt lopp och känner mig nöjd med en led-3 seedning.[/quote']

Då är det något fel på min jobbdator, får inte upp Wadköpingstiderna. Ja, 2.05 hade varit fint, att glida in med 6/10-dels sekund till godo i 2:a led.. :-) Nu blev det inte så, jag får harva på från trean.

På tre av mina fyra seedningslopp har jag varit drygt 1 minut från att klara andra led. Nu fattades sju minuter och ändå så tycker jag att detta loppet är det jag är mest nöjd med, eftersom kuperade lopp alltid passar alltid mig dåligt. det gälelr att ta med sig de positiva från varje insats.

Skrev fel, det fattades 5 minuter och inte 7.

Link to comment
Share on other sites

På tre av mina fyra seedningslopp har jag varit drygt 1 minut från att klara andra led. Nu fattades sju minuter och ändå så tycker jag att detta loppet är det jag är mest nöjd med, eftersom kuperade lopp alltid passar alltid mig dåligt. det gälelr att ta med sig de positiva från varje insats.

Ja, detsamma gäller mig. Alldeles för dålig kondition för att åka bra i kuperad terräng, diagonaltekniken är kanske lidande också. Men jag var tre minuter från andra ledet här, precis som på Orsa Ski Marathon. Så det är väl, konstigt nog, likvärdiga insatser. På Maserloppet hamnade jag i fjärde led, men då gick det skit.

Link to comment
Share on other sites

På tre av mina fyra seedningslopp har jag varit drygt 1 minut från att klara andra led. Nu fattades sju minuter och ändå så tycker jag att detta loppet är det jag är mest nöjd med' date=' eftersom kuperade lopp alltid passar alltid mig dåligt. det gälelr att ta med sig de positiva från varje insats.[/quote']

Ja, detsamma gäller mig. Alldeles för dålig kondition för att åka bra i kuperad terräng, diagonaltekniken är kanske lidande också. Men jag var tre minuter från andra ledet här, precis som på Orsa Ski Marathon. Så det är väl, konstigt nog, likvärdiga insatser. På Maserloppet hamnade jag i fjärde led, men då gick det skit.

Jag funderar på att åka Halvvasan också, ska ru me?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...