Hoppa till innehåll

Köp Atomic längdskidor hos Skistart
Atomic längdskidor
Rossignol längdskidor
Längdskidor, rullskidor, stavar, skidvalla, swix, madshus, fischer m.m. hos Skistart
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart
Foto

Tony Pölder ska slå hål på Kuzmin med rapport från Swix

• Vänligen logga in för att kunna svara
240 svar till detta ämne

Lars-Erik

Lars-Erik

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 2 340 inlägg

Tack, det var skönt att höra att vi är lika goda vänner som förut. :)

Det är inte så att jag inte tål skämt, men just i den här tråden blev det som jag valt sida i debatten mellan främst mellan Boletus och TP och jag kommer faktiskt inte ihåg vem som "vann" matchen. Sen var ju TP fullt kapabel att föra sin egen talan även om han hade en tuff motståndare i Boletus.

Personligen har jag inget emot TP och hans  medarbetare i affären, tycker de är måna om att vi kunder skall få bra grejor som fungerar utifrån våra förutsättningar och Tony Pölder har gått i bräschen för fria skidhandlare och har på senare år fått flera efterföljare. Jag har ingen uppfattning om hur hans inställning till stålsickling är idag, men på den tiden tror jag att risken att inte få valuta för sina investeringar i affären pga en "plåtbit" påverkade hans inställning.

ps. nån som ätit "hotboxgrillad chorizo med Cera-mos" :wacko:

Volevodin, Självklart är vi alltid vänner och det var just därför jag i min enfald trodde man kunde skoja med dig lite. Men i efterhand förstår jag att det var lite för grovt att (som du uppfattade) på nägot sätt sammankoppla dig med TP (även om det denna gång bara var att förmodligen INTE stå i samma korvkö). Att vi sen har helt olika åsikt om det här med stålsickling för oss motionärer är en annan sak . Jag är fortfarande imponerad över alla argument, du fortfarande kommer på emot stålsickling (inklusive de senaste att även vi motionärer skulle ha anledning att bry oss om de absolut senaste finesserna inom stålsicklingsbranchen elit och landslag etc. använderng). Enligt MIG gäller fortfarande för oss motionärer att det räcker  gott med att som tidigare då och då uppfräsca sicklingen med ett par drag  och genomföra ordentlig borstning för att  ha väl så bra skidor som andra motionärer på Vasaloppet/träning etc. Men denna oenighet förändrar GIVETVIS inte vår genuina vänskap, tvärtom.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar