Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Lars-Erik - en sjutusan till gubbe!


Dunderklumpen

Recommended Posts

Jag och Mario åker upp till Luleå för att inkassera priset! Har omvandlats till logi i Luleå istället, blir ett trevligt träningsläger 7-9 december. Aldrig åkt skidor i Luleå förut, ser fram emot detta.

Kul!

Känner ni för att tävla (fast löpning) och vinna julskinka också, så går går även Skinkloppet på lördagen ca 1 km från ert basläger hos Lars-Erik.

 

Brukar lottas ut många skinkor där, men lockar skidspåren mer så förstår jag. Har varit töväder här men ser ut att vara både snö och bra konstsnöväder på gång enligt yr.no, så spåren blir nog finfina. :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply
Jag och Mario åker upp till Luleå för att inkassera priset! Har omvandlats till logi i Luleå istället' date=' blir ett trevligt träningsläger 7-9 december. Aldrig åkt skidor i Luleå förut, ser fram emot detta.[/quote']

Kul!

Känner ni för att tävla (fast löpning) och vinna julskinka också, så går går även Skinkloppet på lördagen ca 1 km från ert basläger hos Lars-Erik.

 

Brukar lottas ut många skinkor där, men lockar skidspåren mer så förstår jag. Har varit töväder här men ser ut att vara både snö och bra konstsnöväder på gång enligt yr.no, så spåren blir nog finfina. :)

Jag och Mario tänkte ta bara ta med finskidorna för ev. glidtester osv.

Link to comment
Share on other sites

Jag och Mario åker upp till Luleå för att inkassera priset! Har omvandlats till logi i Luleå istället' date=' blir ett trevligt träningsläger 7-9 december. Aldrig åkt skidor i Luleå förut, ser fram emot detta.[/quote']

Kul!

Känner ni för att tävla (fast löpning) och vinna julskinka också, så går går även Skinkloppet på lördagen ca 1 km från ert basläger hos Lars-Erik.

 

Brukar lottas ut många skinkor där, men lockar skidspåren mer så förstår jag. Har varit töväder här men ser ut att vara både snö och bra konstsnöväder på gång enligt yr.no, så spåren blir nog finfina. :)

Jag och Mario tänkte ta bara ta med finskidorna för ev. glidtester osv.

Som det ser ut just nu MÅSTE ni även ta med "skräpskidorna". Det går att åka på konstsnön men det hugger ordentligt. Jag har dock speciellt avtal med han där uppe att innan nästa helg så har den permanenta snön kommit och vi kan göra de glidtester vi önskar. Jag hoppas att jag då även fått den nya Kuzmin fluorborsten (med specialhård flour) att testa. Verkligen kul att få sådana berömdheter i mitt enkla men speciella hotell med prefixet "oändligheten" eftersom teoretiskt alla får plats där.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...