Dessa sjukdomar
Postad 28 februari 2009 - 15:27

Postad 28 februari 2009 - 15:52

Skulle landslaget i skidåkning träna så lite som hockeylandslaget skulle de med allra största säkerhet ha lättare att hålla sig friska.
Å andra sidan så skulle de vara totalt chanslösa i kommande stafetter även mot stora skidnationer som Grekland och Uganda!!
Postad 28 februari 2009 - 15:52

2:a plats är 1:a förlorare!!
Postad 28 februari 2009 - 16:27

www.mickeselvin.se
Postad 28 februari 2009 - 21:21

Postad 09 februari 2011 - 15:46

Postad 09 februari 2011 - 16:07

Man kan ju fundera på om du har något med Probactiv att göra?Jag har hört att skidlandslaget äter ofta antibiotika för sina luftvägsinfektioner och antibiotikan har tydligen en negativ effekt på normalfloran i svalget som skall skydda oss mot infektioner. Det kanske är så att det de tjänar på gungorna förlorar de på karusellen. Jag har i vinter hittat en ny produkt som heter Probactiv svalg som ska stärka normalfloran i svalget. Denna vinter har jag inte varit sjuk en enda gång (ta i trä). Det är första gången på flera år som jag har fått uppleva en förkylningsfri vinter. Kanske något för landslaget.

Kanske från samma trakter?
Postad 09 februari 2011 - 16:59

Precis ... känner lukten av marketingMan kan ju fundera på om du har något med Probactiv att göra?Jag har hört att skidlandslaget äter ofta antibiotika för sina luftvägsinfektioner och antibiotikan har tydligen en negativ effekt på normalfloran i svalget som skall skydda oss mot infektioner. Det kanske är så att det de tjänar på gungorna förlorar de på karusellen. Jag har i vinter hittat en ny produkt som heter Probactiv svalg som ska stärka normalfloran i svalget. Denna vinter har jag inte varit sjuk en enda gång (ta i trä). Det är första gången på flera år som jag har fått uppleva en förkylningsfri vinter. Kanske något för landslaget.
Kanske från samma trakter?
Se'n kan man ju undra hur det kan hjälpa mot alla virus-orsakade luftvägsinfektioner. Är inte bakterieinfektionerna ofta sekundära effekter efter en primär virusinfektion?
Postad 09 februari 2011 - 18:55

Postad 09 februari 2011 - 19:36

Kan bara hålla med ovanstående!Det måste vara för många i eller runt landslaget med barn! Alla sjukdomar odlas på dagis! Det är en nationell komplott för att hålla oss spaka ...
Det tar ungefär 3 dagar från det att barnen är snoriga och lite extra griniga tills dess att jag blir förkyld. Första dagen idag för mig med ont i halsen. Glöm alla hemliga dunder kurer. Det finns bara en sak som biter mot dagis bakterier och det är sömn. Men det är inte så j**la lätt att få sova med 2 sjuka barn. Det känns ibland som en ond spiral...
Och givetvis så infaller det ett sport lov lagom innan vasaloppet. "Jaha", kan ni undra. "Det är väl inte så farligt". Men det är just vad det är. Det är då alla söta små barn är iväg långväga och träffar andra små söta barn och byter till nya dagis baciller. Perfekt!
Nää, det är bara att förbereda sig som vanligt på lite träning när man har småbarn.
Postad 09 februari 2011 - 20:42

"En 2-åring och en planerad till vasaloppshelgen"
Redigerat av deas, 09 februari 2011 - 20:43 .
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar