Hoppa till innehåll

Köp Atomic längdskidor hos Skistart
Atomic längdskidor
Rossignol längdskidor
Längdskidor, rullskidor, stavar, skidvalla, swix, madshus, fischer m.m. hos Skistart
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart
Foto

Tårtan

• Vänligen logga in för att kunna svara
4 svar till detta ämne

master4h

master4h

Medlem

• Members
  • Pip
  • 51 inlägg
jag råkade snubbla över ett gammalt vhs band i helgen och var ju tvungen att kolla vad det var på, och till min förvånan var det tårtan, ni vet barnprogrammet som man såg när man var liten på 70 talet nångång, och då kom jag och tänka på Hilding här på forumet, det råkar inte vara du som är med i Tårtan ?

Hilding

Hilding

Medlem

• Members
  • Pip
  • 381 inlägg

jag råkade snubbla över ett gammalt vhs band i helgen och var ju tvungen att kolla vad det var på, och till min förvånan var det tårtan, ni vet barnprogrammet som man såg när man var liten på 70 talet nångång, och då kom jag och tänka på Hilding här på forumet, det råkar inte vara du som är med i Tårtan ?

I sällskap av Janos och Frasse - hade allt varit något i vasaloppsspåret 2010, va'!

Nä, jag tillhör själv generationen som tittade på Tårtan. Vill minnas att det var ett underligt program (rätt hårt vänstervridet?) Namnet Hilding dök upp från i princip ingenstans under Chalmerstiden. Farfar hette det i andranamn, så logiskt var det...

master4h

master4h

Medlem

• Members
  • Pip
  • 51 inlägg

I sällskap av Janos och Frasse - hade allt varit något i vasaloppsspåret 2010, va'!

Nä, jag tillhör själv generationen som tittade på Tårtan. Vill minnas att det var ett underligt program (rätt hårt vänstervridet?) Namnet Hilding dök upp från i princip ingenstans under Chalmerstiden. Farfar hette det i andranamn, så logiskt var det...

haha jo det hade ju vart en syn att se dom i vasan :D
underligt om något, apan såg ut att vara ganska allvarligt skabb angripen tex :P

men roligt att folk fortfarande kommer ihåg tårtan, måste satt sina spår i våran generation :)

deas

deas

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 1 083 inlägg
http://www.youtube.c...arch_type=&aq=f

TV-åkaren

TV-åkaren

Medlem

• Members
  • Pip
  • 351 inlägg
Ett besök på Café Puck på Hornsgatan i Stockholm kan få även den tuffaste att fälla en liten nostalgitår.

/TV-åkaren :)

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar