Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Charlotte Kalla


skidguru

Recommended Posts

  • Replies 241
  • Created
  • Last Reply

Stort Grattis..har nog aldrig haft så låg puls när ett svenskt OS-guld bärgats. Det blev aldrig riktigt, ritktigt spännande, kanske delvis pga den bedrövliga tv-produktionen. Men mest givetvis pga den totalkontroll Charlotte hade på loppet.

 

Herrloppet var ju däremot extremt händelserikt och dramatiskt, Hellner vilken otrolig kämpe han är och vilken skön inställning han har. Hoppas han får till det. Bäste norrmän 28:a och sämste svensk 25:a sämsta norska os-loppet nånsin. Vad händer om Northug får stryk i sprinten, eller backar han ur den nu ? Här finns risk för rejält favoritfall..

Link to comment
Share on other sites

globe86: Hennes svärfar är en mästerslipare så lyckas du imponera grymt på henne så fixar hon säkert slipningen på dina skidor.

 

Så bege dig till Vancouver medans tid finns så lär vi snart höra i stil med:

- Du, Luvikapojken, jag åker oxå lit skidor men dig är det klass på. Det ser jag. Var du fått din härliga teknik och styrka i från? Hårt jobb i skogen? Naturlig talang? Jag ska se till att dina skidor blir blir perfekt slipade. Var det Globe86 du hette ? Jag heter Charlotte.

Link to comment
Share on other sites

globe86: Hennes svärfar är en mästerslipare så lyckas du imponera grymt på henne så fixar hon säkert slipningen på dina skidor.

 

Så bege dig till Vancouver medans tid finns så lär vi snart höra i stil med:

- Du, Luvikapojken, jag åker oxå lit skidor men dig är det klass på. Det ser jag. Var du fått din härliga teknik och styrka i från? Hårt jobb i skogen? Naturlig talang? Jag ska se till att dina skidor blir blir perfekt slipade. Var det Globe86 du hette ? Jag heter Charlotte.

HAHAHA tack för ett gott skratt :D Vänta bara ska du se ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...