Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Zappa mellan svt1 och svt2 kl. 12.00?


Dunderklumpen

Recommended Posts

Roligt med alla fina placeringar. Med de som kanske glade mig mest var faktiskt Fredriksson.

20 placering inte en av hans bästa placeringar. Men jag trodde faktiskt att han var helt slut. Eller snarare att han inte skulle hinna komma tillbaka efter alla skador ..Nu är han på gång och han vet hur de känns att vinna. Sånt behövs i ett landslag..

 

Fredriksson-Olsson-Södergren-Hellner...OJOOJ sen finns de bra reserver om inte gubbarna kommer i form...

 

Helena hoppas form håller i sig till OS..

ACO.Jag tror att ACO lyckas bättre än Helena i OS...

Ferry alltid stabil åkte väldigt bra kommer fint till OS men tyvärr för svenskarna finns de för många Norrmän..

Nilsson fortsätt så här så kan du i högsta grad hjälpa till att Sverige tar medalj i herrstaffet eller mixstaffet för Bergman har inte fått till de än ..

 

Kalla vilken tjej kom hon 2 eller ska jag skriva 1..:)

Men oj vad tät de är bland damerna. Hade varit skönt om Kalla kunnat vinna med flera sekunder men vänta hon kom faktiskt 2.Hade Hellner varit me hade Kalla kommit trea..

Ni förstår vad jag menar.

 

Som Kalla säger står Rysskan på startlinjen så är de godkänt.

Jag tänker på en Tysk eller var han en spanjor som inte var så bra att åka skidor. Han sa också att han var ren.Eller så har USA en sprinter som vill börja spela basket i Sverige. Hon sa också att hon var ren men oj vad hon kunde ljuga bra:)...

 

Jag började fundera. Eftersom Sverige lyckas så bra så kanske Sverige fuskar.

Eller så är de bara så att färre antal åkare doppar sig i dag.Eller så är de bara Sverige som inte satsar fult ut på OS. När alla andra nationer är nertränade. Så passar Sverige på att vinna lite. Sen när de drar ihop sig så har inte Sverige en chans igen.. Den som lever får se.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...