Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Kuusamo


deas

Recommended Posts

Hur fasen får man tag i NRK? Hade det en gång i tiden när det var analog satellit.

Vanlig hederlig antenn för det markbundna nätet och en MPEG4-box (sitter nu för tiden i alla nya TVar).

Det är väl NRK Østafjälls som gäller för dig däruppe i bushen?

Link to comment
Share on other sites

Hur fasen får man tag i NRK? Hade det en gång i tiden när det var analog satellit.

Vanlig hederlig antenn för det markbundna nätet och en MPEG4-box (sitter nu för tiden i alla nya TVar).

Det är väl NRK Østafjälls som gäller för dig däruppe i bushen?

Har dålig bild på svt med vanlig antenn och dessutom ligger Hovfjället mellan Norge och mitt hus så jag är inte säker på att det fungerar. Tror du att det går att få via satellit?

Link to comment
Share on other sites

Har dålig bild på svt med vanlig antenn och dessutom ligger Hovfjället mellan Norge och mitt hus så jag är inte säker på att det fungerar. Tror du att det går att få via satellit?

Satellit är jag dålig på så det överlåter jag till någon annan att svara på.

Link to comment
Share on other sites

1: Vilken spännande tävling!!

2. Eurosport är klart bättre än tv4sport, ingen riktig känsla, bara konstaterande. Peter L är förvisso insatt, men hellre en halvtokig cykelkille än fakta som levereras i jämn takt. Kanske är det inte Peter L´s fel, men han(vet inte vad han heter) som skall fortlöpande kommenterar är sååååååååå tråkig att lyssna på..

Link to comment
Share on other sites

1: Vilken spännande tävling!!

2. Eurosport är klart bättre än tv4sport, ingen riktig känsla, bara konstaterande. Peter L är förvisso insatt, men hellre en halvtokig cykelkille än fakta som levereras i jämn takt. Kanske är det inte Peter L´s fel, men han(vet inte vad han heter) som skall fortlöpande kommenterar är sååååååååå tråkig att lyssna på..

Håller med, jag tror nog Larsson skulle kunna bli bra med lite vana, tycker han leverera bra kommentarer om vad som skiljer åkteknik åt och sånt. Problem är att ingen av de håller koll på loppet utan de kommenterar bara det som är i bild, tror inte jag t ex hörde Legkovs namn innan hann slog Rickardsson i mål...

Link to comment
Share on other sites

Hur fasen får man tag i NRK? Hade det en gång i tiden när det var analog satellit.

Vanlig hederlig antenn för det markbundna nätet och en MPEG4-box (sitter nu för tiden i alla nya TVar).

Det är väl NRK Østafjälls som gäller för dig däruppe i bushen?

Har dålig bild på svt med vanlig antenn och dessutom ligger Hovfjället mellan Norge och mitt hus så jag är inte säker på att det fungerar. Tror du att det går att få via satellit?

Nu har jag suttit sedan igår och letat...

Har du TV via Telias bredband går det att välja till NRK för 39:-/mån.

http://www.telia.se/privat/produkter_tjanster/tv/kanalutbud/tillvalskanaler/?sl=privat_produkter_tjanster_tv_kanalutbud_tillvalskanaler

 

Kanske ett tips till er andra som också bor för långt från den norska gränsen.

Link to comment
Share on other sites

Vanlig hederlig antenn för det markbundna nätet och en MPEG4-box (sitter nu för tiden i alla nya TVar).

Det är väl NRK Østafjälls som gäller för dig däruppe i bushen?

Har dålig bild på svt med vanlig antenn och dessutom ligger Hovfjället mellan Norge och mitt hus så jag är inte säker på att det fungerar. Tror du att det går att få via satellit?

Nu har jag suttit sedan igår och letat...

Har du TV via Telias bredband går det att välja till NRK för 39:-/mån.

http://www.telia.se/privat/produkter_tjanster/tv/kanalutbud/tillvalskanaler/?sl=privat_produkter_tjanster_tv_kanalutbud_tillvalskanaler

 

Kanske ett tips till er andra som också bor för långt från den norska gränsen.

Tack ska du ha, Vasa! Dig kan man lita på! Tyvärr har jag inte Telia bredband, men det kanske kan bli.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...