Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Bragdguldet


Tallen

Recommended Posts

Härligt att återingen bli påmind om de fantastiska framgångar de svenska skidåkarna nådde i Vancouver. Sen kan man alltid diskutera huruvida Kalla, Hellner eller möjligen Ferry genomförde en större bragd än stafettlaget.

 

Hur som helst roligt att priset går till längdåkningen och visst är det något speciellt med segrar i stafett!

Link to comment
Share on other sites

Härligt att återingen bli påmind om de fantastiska framgångar de svenska skidåkarna nådde i Vancouver. Sen kan man alltid diskutera huruvida Kalla, Hellner eller möjligen Ferry genomförde en större bragd än stafettlaget.

 

Hur som helst roligt att priset går till längdåkningen och visst är det något speciellt med segrar i stafett!

ja stafetter är det inte helt underbart å se på tv........!

Link to comment
Share on other sites

Härligt att återingen bli påmind om de fantastiska framgångar de svenska skidåkarna nådde i Vancouver. Sen kan man alltid diskutera huruvida Kalla, Hellner eller möjligen Ferry genomförde en större bragd än stafettlaget.

 

Hur som helst roligt att priset går till längdåkningen och visst är det något speciellt med segrar i stafett!

Enligt mig, rätt vinnare till bragdguldet. Stafett är stafett! Frågan är om tallen kommer få vålas eget bragdguld för sina framgångar under den kommande vintern?

Link to comment
Share on other sites

Härligt att återingen bli påmind om de fantastiska framgångar de svenska skidåkarna nådde i Vancouver. Sen kan man alltid diskutera huruvida Kalla' date=' Hellner eller möjligen Ferry genomförde en större bragd än stafettlaget.

 

Hur som helst roligt att priset går till längdåkningen och visst är det något speciellt med segrar i stafett![/quote']

Enligt mig, rätt vinnare till bragdguldet. Stafett är stafett! Frågan är om tallen kommer få vålas eget bragdguld för sina framgångar under den kommande vintern?

Joo ser just för tillfället ut som en stark kandidat till detta pris, så som han kör nu.

Link to comment
Share on other sites

Joo har alltid sett stark ut men har vilat lite bara eller så har frun legat på natt särken så han inte kommit ut!!!

Härligt att återingen bli påmind om de fantastiska framgångar de svenska skidåkarna nådde i Vancouver. Sen kan man alltid diskutera huruvida Kalla' date=' Hellner eller möjligen Ferry genomförde en större bragd än stafettlaget.

 

Hur som helst roligt att priset går till längdåkningen och visst är det något speciellt med segrar i stafett![/quote']

Enligt mig, rätt vinnare till bragdguldet. Stafett är stafett! Frågan är om tallen kommer få vålas eget bragdguld för sina framgångar under den kommande vintern?

Joo ser just för tillfället ut som en stark kandidat till detta pris, så som han kör nu.

Link to comment
Share on other sites

Jag trodde du var halvbagge själv' date=' Vasa.[/quote']

Hvorfor trur du det? :)

Han är halvbagge björn! Frågan är om inte du också är det :P

Nja, faktiskt 1/8! Farmors far kom från en by som ligger precis på gränsen. Sen bor jag ju ganska nära, ca 30 km fågelvägen, så man kanske har blivit lite smittad, vilket inte lär vara någon nackdel när det gäller skidåkning. Men du Globen bor ju ganska nära Finland (från mig räknat), vilket reser vissa misstankar om hur du orkar staka dig uppför en backe på en halvmil med 350m stignig!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...