Använder man en COLD -och en PLUS-skida? Eller är det bara så att man tagit två random-skidor "for show"?
Det där är bara "show" skidor. Försökte titta men såg inte nån åka på dom nya fischerskidorna. Men kan ju ha missat nånhttp://forumbilder.s...111958Ab67e.jpg
Använder man en COLD -och en PLUS-skida? Eller är det bara så att man tagit två random-skidor "for show"?
Jag undrar om jag inte tyckte mig se Yuichi Onda på de nya Fischer-skidorna. Inte helt 100% men jag tyckte det såg ut som om han körde med dem!Det där är bara "show" skidor. Försökte titta men såg inte nån åka på dom nya fischerskidorna. Men kan ju ha missat nån
Mvh Peter
Det är ju inte helt ovanligt att dom åker på riktigt gamla skidor...Såg ut som att Björgen åkte på ett par riktigt gamla fischer-lagg på 10 km men sen bytte till svarta CL, någon som kan kolla och bekräfta?
På fristilssprinten i Davos åkte hon iaf på carbonlite modellen från -06.Såg ut som att Björgen åkte på ett par riktigt gamla fischer-lagg på 10 km men sen bytte till svarta CL, någon som kan kolla och bekräfta?
Men så där har de ju vart i flera år nu.Känns väl lite som falsk marknadsföring när man väljer att visa upp en annan modell än den som använts i loppet?
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar