Håller med dig i allt vad du just sa. Hon är en fantastisk idrottare, och faktiskt en grym före bild. För både mig och många andra.
Verkligen, sitter i en bil påväg hem från Holmenkollen efter att ha kollat på torsdagens och dagens tävlingar där. Nu kan man ju inte säga att Ekholm haft sina bästa dagar på jobbet denna veckan och att chansen till totalen denna sösong mer eller mindre är ute. Det skulle isåfall vara att Mäkäräinen sjuknar in ikväll, men det äär ju fel att vinna av en sådan anledning! Helena är en förebild, hon visar upp en enorm glädje, en glädje som jag tror går rakt in i hjärtat hos oss svenskar. Säger som Christer o Kalle! " Här är våran sköna Helena"
Tror att intresset svalnade i och med att Magdalena Forsberg la skidorna på hyllan, men nu tror jag att sporten är påväg att växa i sverige igen, inte enbart tack vare Helena, det finns fler, men att det går bra för dem tror jag spelar in!
Hoppas på en fin avslutning i masstarten i kollen imorgon!
Helena Ekholm en skidskytt som jag ser upp till! Det handlar om att ge sin idol stöd i både med - och motgång! Heja Helena <3