Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Vålarullen


Tallen

Recommended Posts

  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Så bortsett från Rotis som var ännu mer nyopererad när Vasaloppet gick så korrelerar Vålarullen ganska bra med resultaten från Vasaloppet.

Kanske ska bli seedningsgrundande till nästa år? Det kanske kan få några att trotsa asfalten som är på vissa ställen och ställa upp :)

Link to comment
Share on other sites

Jag är också imponerad av Andreas87 som blåste förbi vid ca 10 km' date=' Rotebrostakaren som gjorde sitt starkaste lopp hittills och även Sniperolsson som kom som en raket från ingenstans och körde om med ca 1 km kvar. Grattis! För egen del är bara att träna hårdare och komma igen.[/quote']

Jasså det var dig jag kom ikapp och förbi där på slutet :) men till Andreas och Rotebrostakaren hade man en bit...med en snabbare öppning så kanske avståndet varit mindre...Jag tar revanch i E4 loppet, Vasaloppet och nästa års Vålarullen ;)

Jaha där ser man. Det var dig jag (nästan inte) höll undan för på slutet. Det var verkligen på håret. Starkt kört! Själv kände jag mig ganska sliten på slutet och kände mig som ett jagat byte :-)

Jahaja det var du det ja..hmmm...jag kände mig stark så hade det varit ett par hundra meter till så hade jag gett dig en match om 8:e platsen;)

Jag tror Andreas blir riktigt tuff konkurrent i Vasaloppet 2012 trots att han har topp 1000 som mål och jag topp 500 :/

Hur är det med kroppen då Globe....bätre & bättre eller?

Link to comment
Share on other sites

Kollade på resultaten och lite höjer man på ögonbrynen, 4:an åkte Vasan på 5:40 ??

placering 1-3 4:35, 4:42 resp 4:51

4:an måste toppat formen bra eller så vallar han inte bra :)

grattis Rotebrostakaren till ett grymt lopp

Var väldigt nöjd med mitt Vasalopp (starled 3 tid) med perfekt preparerade skidor och perfekt disponerat lopp, två veckor innan åkte jag Bessemerloppet på startled 6 tid..., vilken utveckling för mig som är 40+, lär bli segerfavorit i Vasaloppet 2012 som 41-åring om utvecklingen håller i sig :).

Link to comment
Share on other sites

Kroppen känns finns ! Kunde till och med dela ut lite hockeytacklingar på fotbollsplan idag så nu e de full fart som gäller ! Känns som jag halkat efter mina konkurenter så de är bara att slita vidare nu! Inge kul och va sämre än man va för ett par månader sen!

 

Jag jag är imponerad ! Körde ju jämt med andreas87 i vasaloppet och kom före rotebrostakarn men nu är jag ljusår efter känns de som! Så går de när man latar sig och dricker öl i stället för att träna! Nu vet jag de i alla fall :P

Link to comment
Share on other sites

Kroppen känns finns ! Kunde till och med dela ut lite hockeytacklingar på fotbollsplan idag så nu e de full fart som gäller ! Känns som jag halkat efter mina konkurenter så de är bara att slita vidare nu! Inge kul och va sämre än man va för ett par månader sen!

 

Jag jag är imponerad ! Körde ju jämt med andreas87 i vasaloppet och kom före rotebrostakarn men nu är jag ljusår efter känns de som! Så går de när man latar sig och dricker öl i stället för att träna! Nu vet jag de i alla fall :P

No pain no gain....

Link to comment
Share on other sites

Kroppen känns finns ! Kunde till och med dela ut lite hockeytacklingar på fotbollsplan idag så nu e de full fart som gäller ! Känns som jag halkat efter mina konkurenter så de är bara att slita vidare nu! Inge kul och va sämre än man va för ett par månader sen!

 

Jag jag är imponerad ! Körde ju jämt med andreas87 i vasaloppet och kom före rotebrostakarn men nu är jag ljusår efter känns de som! Så går de när man latar sig och dricker öl i stället för att träna! Nu vet jag de i alla fall :P

No pain no gain....

Word!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...