Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Hvor kjøpe Ficher carbonlite Racing ski i Sverige ?


arild

Recommended Posts

Skal kjøpe ficher Carbonlite skate og klassisk.

Hvilke butikker nær norskegrensen har stort utvalg av racingski og støvler og profesjonelt personal som kan velge ut riktig skipar ?

 

Bor i Oslo, men butikker fra Salen til karlstad og Gøteborg kan være aktuelle.

 

Er foresten fisher racing-ski billigere i Sverige enn i Norge ? (prisen i Norge for fisher carbonlite i Norge er mellom 5000 og 6000 norske kroner)

 

Håper på raskt svar.

Link to comment
Share on other sites

Dersom du fysisk skal reise til Sverige for velge ut skiene må du ikke glemme å ta med reisekostnadene. Kanskje også en liten kostnad på den ekstra tiden du evt. må bruke.

 

Milsluker'n har Carbonlite (klassisk) til 4.639 og RCS til 3.839. De hadde for en kort stund tilbake et stort utvalg av begge typer så det burde være mulig å finne et godt par. Jeg har sett (fra utsiden) at BULL har store partier inne og det vil jeg tro at også Oslo sportslager har. Det er ikke lagt ut noe på nettsidene men prisene skiller nok ikke så mye mellom de tre butikkene. Ring og hør.

 

Jeg fant mine hos førstnevnte for noen uker siden og de hadde mulighet til å teste mange par for å finne noen som passer godt. Begge utgavene er vel egentlig også helt identiske i oppbyggning samt oppførsel og skilles bare av den lille vektreduksjonen hos Carbonlite. Jeg vil anbefale å finne et godt par og ikke tenke så mye på om det står RCS eller RCS Carbonlite på de.

 

 

//Ditto

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...