Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Orsa Grönklitt Ski Marathon 2012


Recommended Posts

Det skulle vara kul att veta hur många åkare som seedar upp sig på respektive lopp. Oräknat då de som tidigare inte åkt VL och så att säga saknar seedning sedan tidigare. Jag skulle tro att de flesta hamnar i samma led som innan eller ett led bak.

Jag klarade äntligen att komma in i led 3. Har gjort 5 försök i vinter. Vi d 3 tillfällen varit mindre än 1 minut i från. Denna gång klarade jag mig, Underbart! (2.28)

 

Förresten TT körde du i en grön tävlingsdräkt??

Då låg vi brevid varandra större delen av loppet. Jag i blå dräkt med vätskebälte utan flaska i.... :-)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply
Det skulle vara kul att veta hur många åkare som seedar upp sig på respektive lopp. Oräknat då de som tidigare inte åkt VL och så att säga saknar seedning sedan tidigare. Jag skulle tro att de flesta hamnar i samma led som innan eller ett led bak.

Jag klarade äntligen att komma in i led 3. Har gjort 5 försök i vinter. Vi d 3 tillfällen varit mindre än 1 minut i från. Denna gång klarade jag mig' date=' Underbart! (2.28)

 

Förresten TT körde du i en grön tävlingsdräkt??

Då låg vi brevid varandra större delen av loppet. Jag i blå dräkt med vätskebälte utan flaska i.... :-)[/quote']

Grattis! Nej, jag körde blå-gul team Skidforum dräkt. Heja Sverige ropade man när jag kom.. :) Fick en dåligt start långt bak och dessutom inblandad i vurpa så jag undrar om du inte var före mig redan från början?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...