Hoppa till innehåll

Outdoor, löpning, kläder, Norröna, Houdini, Patagonia m.fl. hos OutdoorExperten
Atomic längdskidor
Rossignol längdskidor
Längdskidor, rullskidor, stavar, skidvalla, swix, madshus, fischer m.m. hos Skistart
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart
Foto

Intressekoll för träningstävling/tävlingsträning i Falun

• Vänligen logga in för att kunna svara
26 svar till detta ämne

Skarklister

Skarklister

Medlem

• Members
  • Pip
  • 67 inlägg

Hej,
Eftersom jag inte har fejan så skriver jag här i stället.
Vi är några 30-åringar som är ”elitmotionärer” och var med i fjol, super skojiga race och helt perfekt träning. Stort tack till alla som är med och möjliggör detta.
Med tanke på att vi jobbar heltid och ska hinna hämta barnen, äta, valla osv. behöver vi starta kl 19:00.

Kul att ni gillar det! :)

Kl 19 kan nog bli aktuellt! ska kolla lite mer vad folk säger men troligtvis blir det så.
Vi får se hur det ser ut med spår också... tanken var att spåren skulle vara klara i eftermiddag (måndag) men pga att konstsnöhögarna inte har hunnit torka ur har dom blivit försenade. Pratade med spårgubbarna idag och dom hoppades ha elljusspåret klart till onsdag. Vi får se hur det blir helt enkelt!

Skarklister

Skarklister

Medlem

• Members
  • Pip
  • 67 inlägg
Pga snöproduktionen som inte är riktigt klar än skjuter vi på premiären till nästa vecka. Ses då!

Skarklister

Skarklister

Medlem

• Members
  • Pip
  • 67 inlägg
Imorgon kväll kör vi premiären! Klassiskt (självklart skate för de som vill) är det som gäller och vi siktar på att samlas 18:30 för lite uppvärmning och sen rullar vi igång runt 18:45! Hoppas tiden funkar för så många som möjligt.

Jag är jättetaggad!

Ses imorn!

Ekis

Ekis

Veteran

• Members
  • PipPipPip
  • 2 204 inlägg

Imorgon kväll kör vi premiären! Klassiskt (självklart skate för de som vill) är det som gäller och vi siktar på att samlas 18:30 för lite uppvärmning och sen rullar vi igång runt 18:45! Hoppas tiden funkar för så många som möjligt.

Jag är jättetaggad!

Ses imorn!

Hur ser planen ut då, intervaller eller race?

Skarklister

Skarklister

Medlem

• Members
  • Pip
  • 67 inlägg
Intervaller tänker jag mig men vi får se vad alla andra tycker och tänker också!

Skarklister

Skarklister

Medlem

• Members
  • Pip
  • 67 inlägg
Nio tappra körde premiären med 3 race på 6-7 min! Nästa vecka kör vi samma tid men då är det skate som gäller. Det blir roligare om vi är fler så häng på nästa gång!

Skarklister

Skarklister

Medlem

• Members
  • Pip
  • 67 inlägg

Nu är vi igång med en ny säsong av Onsdags OS på Lugnet i Falun! 

Gå med i facebook-gruppen för mer info! 

https://www.facebook...64630290249995/

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar