Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Hur Lång Tid Innan Vasaloppet 2014 Är Fulltecknat????


MataHari

Recommended Posts

  • Replies 303
  • Created
  • Last Reply

Inför Vasaloppet 2013 sålde de slut på elva dagar. Året dessförinnan 13 maj. Inför 2011 tog de slut 24 augusti. Och inför 2010 tog de slut först 14 november. Stora skillnader alltså. 2013/2014 har Sverige haft mycket tillgång på snö och hyfsade skidframgångar.

 

Min gissning är att de är slut en vecka inför 2014 års jubileum. Men eftersom ingen kan annat än gissa kommer jag anmäla mig redan i morgon. 08:00 är kanske att ta i, men på förmiddagen i alla fall. För säkerhets skull. Vad tror ni andra?

Link to comment
Share on other sites

Jag sitter också och väntar på att klockan ska slå 8... men det är en sovmorgon ändå för mig så jag lider inte :)

 

Om det tar slut snabbt så lär det finnas desto fler platser att köpa framåt vintern.

Ingen risk att bli utan, visst var det 1500 som inte kom till start i år? De hade nog gärna sålt sin plats, även till halva priset...

Link to comment
Share on other sites

Tror nog ni kan ta en sovmorgon i morgon utan att behöva vara oroliga. Jag gissar 4-5 dagar....

Begriper inte heller denna hysteri. Det finns alltid platser att få tag på. För egen del tycker jag bara det är skönt att inte vara anmäld utan kan träna på som jag vill under året och om det känns bra när det börjar dra ihop sig köper jag en plats då. Men är man typen som inte tränar utan att vara anmäld så förstår jag om ni hänger på låset.

Link to comment
Share on other sites

Tror nog ni kan ta en sovmorgon i morgon utan att behöva vara oroliga. Jag gissar 4-5 dagar....

Begriper inte heller denna hysteri. Det finns alltid platser att få tag på. För egen del tycker jag bara det är skönt att inte vara anmäld utan kan träna på som jag vill under året och om det känns bra när det börjar dra ihop sig köper jag en plats då. Men är man typen som inte tränar utan att vara anmäld så förstår jag om ni hänger på låset.

Fattar inte heller hysterin,det bara att vänta tills folk börjar göra sig av med platserna efter nyår.

Link to comment
Share on other sites

Jag gissar på en halvtimme om det inte blir något server crash.

 

Tror nog ni kan ta en sovmorgon i morgon utan att behöva vara oroliga. Jag gissar 4-5 dagar....

Varför chansa om man vet att man vill vara med?

För att man vill ha sovmorgon och känna sig lite mer cool och relalalaxad än alla andra :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...