Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Hur ska man följa OS i skidor?


eukanuba

Recommended Posts

Helt OK sändnigar hittills, men hur kan man missa att en av storfavoriternas stav blir avkörd?(Legkov) Man ser det inte ens när man får se det i närbild i en repris!

Märkligt? Jag hörde klart och tydligt hur båda Per skrek högt när man visade i slow motion hur Legkov bröt staven.

Link to comment
Share on other sites

Helt OK sändnigar hittills' date=' men hur kan man missa att en av storfavoriternas stav blir avkörd?(Legkov) Man ser det inte ens när man får se det i närbild i en repris![/quote']

Märkligt? Jag hörde klart och tydligt hur båda Per skrek högt när man visade i slow motion hur Legkov bröt staven.

Ja där håller jag med, det hörde jag också! Däremot var de väldigt dåliga på att kommentera Sundbys "tackling" vid målgång.

Link to comment
Share on other sites

Bra tråd! Har gjort mig ledig en vecka, dock v 2 , som är "sämre" skidmässigt.

Äsch, oroa dig inte, du har inte missat något under första veckans direktsändningar, bara sju svenska längdskidmedaljer och ingen av dem guld. ;)

 

Jag tycker Viaplay har bra sändningar, och har nu lärt mig hur jag skall kisa och hålla för farliga delar av skärmen för att starta repris av senaste längdskidloppet utan att riskera se någon rubrik om vilka som tog medalj. :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...