traser Posted January 16 Report Share Posted January 16 Hej,vill få tips på bra prisvärd tävlingsvalla,för den ambitiösa ungdomen!Gärna med brett temperatur-spann. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volevodin Posted January 16 Report Share Posted January 16 Hej,vill få tips på bra prisvärd tävlingsvalla,för den ambitiösa ungdomen!Gärna med brett temperatur-spann.Med eller utan flour ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
traser Posted January 16 Author Report Share Posted January 16 Flourfritt (såklart!). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Gu Posted January 16 Report Share Posted January 16 Inte provat själv men reedcreek har fått mycket beröm för sina flourfria vallor. Jag har testat Swix marathon flourfri och tycker den fungerar bra. För ungdomar känns det som att någon flytande valla borde fungera bra. Typ vahuti eller skigo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjyvsläpp Posted January 16 Report Share Posted January 16 Toko. Lagomt många produkter att lära sig och bra pris. Skickat från min iPad med Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
traser Posted January 17 Author Report Share Posted January 17 Någon som testat Swix Hs serien? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micke31 Posted January 17 Report Share Posted January 17 Reedcreek håller bra nivå vilket innebär bra glid. Men framförallt bra slitstyrka! Inte provat själv men reedcreek har fått mycket beröm för sina flourfria vallor.Jag har testat Swix marathon flourfri och tycker den fungerar bra.För ungdomar känns det som att någon flytande valla borde fungera bra. Typ vahuti eller skigo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts