Groucho Posted February 22 Report Share Posted February 22 Jag undrar om VL-spåret spåras/underhålls något efter VL? Funderar på ett eget "äventyr" några dagar efter VL. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MC Hammer Posted February 23 Report Share Posted February 23 Ja.. Men hur snabbt det sker ompistning finns det nog ingen garanti för. De är väl lite slitna där på måndagen kan man tänka. Jag åkte förra året 3:e april. Mora och vände vid 52-skylten alltså mellan Everts/Risb. Då var det fortfarande bra för skejt men skräpigt bitvis för att det hade varit blåsigt. Det är många väg-passager som inte är snöbelagda när det inte är lopp, så det blir mycket av/på med skidorna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klas Posted February 24 Report Share Posted February 24 Jag har kört spåret flera år någon vecka efter och det har varit grymma spår. Behöver se upp med endel vägövergångar bara Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts