Brant Posted October 20, 2005 Report Posted October 20, 2005 Tänkte köpa mig en pulsklocka och pröva på lite "pulsbaserad" träning. Vilka märken/modeller kan ni rekommendera? Just nu lutar det väll åt en polar, helt enkelt för att jag inte har koll på några andra märken. Antar att polar inte är dom enda som kan göra pulsklockor och att det antagligen finns mer prisvärda alternativ.
kayaker Posted October 20, 2005 Report Posted October 20, 2005 Jag har en Polar S625X och det är skoj men vilken modell som är bäst för dig beror på vad du tänker ha den till och om du vill ha andra sensorer än pulsbandet.
THAMadam Posted October 21, 2005 Report Posted October 21, 2005 Jag har en sigma sport PC14 som inte har så många funktioner förutom maxpuls och medelpuls. Men jag tycker inte jag behöver nå mer.
swixaren Posted October 21, 2005 Report Posted October 21, 2005 Jag använder en Polar S120 och den funkar utmärkt för mig. Den har iaf de viktigaste funktionerna. Kanske är kul med mängder av funktioner men risken finns ju att man inte använder dom.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.