nimanylander Posted November 12 Report Share Posted November 12 Jag har ett par Redline 3.0 som nis-plattan spruckit sönder för andra gången. Förra gången skickades skidan in till Madshus och dom bytte plattorna, efter ca 10 mil sprack den en sönder igen. Det fick mig att köpa ett par nya salomon i fjol, vilka jag var jättenöjd med men nu vill jag använda mina Redline som försäsongsskidor, Kan man borra fast en bindning i skidan eller finns det inget som drar inne i själva skidan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NLundmark Posted November 12 Report Share Posted November 12 Det går att skruva fast en bindning även i dom. Tricket är väl att inte överdra skruvarna. Så dra dom inte för hårt, gärna för hand så kommer dom sitta. Är åtminstone min erfarenhet på alla de par jag gjort så på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nimanylander Posted November 13 Author Report Share Posted November 13 Tack så mycket, då ska jag ge det ett försök! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts