Eva 24 Posted December 27, 2024 Report Posted December 27, 2024 Hej, Jag började åka längd hösten 2023 för att åka Vasaloppet 2024. Kul men kaotiskt mycket folk och det tog tid. Jag hann bara till Evertsberg. Nästa år 2025 blir det därför öppet spår med förhoppning på lite mindre kö. Jag har som mål att gå imål, dvs ca kl 19:30. Behöver jag pannlampa från exempelvis Hökberg? Förslag på typ isåfall? Quote
Anonym skidåkare Posted December 27, 2024 Report Posted December 27, 2024 Jag åkte sträckan Hökberg -> Eldris i mörker och det misstaget gör jag aldrig mer om. Moralen var låg hos oss alla och vi kämpade för att hänga på de fåtal åkare som varit smarta nog att åka med lampa. Typ är nog mindre viktigt så länge den fungerar. Quote
Volevodin Posted December 27, 2024 Report Posted December 27, 2024 En enkel och billig pannlampa, som funkar bra fick jag på Clas Ohlsson när jag köpte Vartabatterier, som fö är bättre än andra billigare batterier. Just nu är den slut på affären men förhoppningsvis kommer en in igen.https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=DChcSEwjln42k-siKAxUzR5EFHXvYJegYABAbGgJscg&co=1&gclid=Cj0KCQiAvbm7BhC5ARIsAFjwNHsDIOEZwVzRP5FCrxlb2qQUdYIX7ZtUzcqexIE_7APigByf0GP_qzgaAlVhEALw_wcB&ohost=www.google.com&cid=CAESVeD2_KcR1yai7DTKrxOUTnA0bNYdtcPRio2NO_SK616Fs_UhGJl_gk7kbYsmAiZWwHwkUb-esWVl0Q4ucZEAldkUcSlrkSJKvTxYLg-qNH6pPsturYo&sig=AOD64_0d_oywAYx-7pDgOaB-CPVbiygG5Q&ctype=5&q=&ved=2ahUKEwjer4ik-siKAxWPGRAIHfzJKoMQ9aACKAB6BAgKEBQ&adurl= Quote
Recommended Posts