Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

TEAM SKIDFORUM 12h LAG !


globe86

Recommended Posts

  • Replies 467
  • Created
  • Last Reply
okayyy ! vi kan väl avvakta ett par dagar till sen anmäler vi laget !!!Hur va de det fungerade!?

 

Som jag jag fattar anmäler 1 person hela laget och betalar allt !? Blir ju lite krångligt !!! Men jag kan tänka mig lägga ut för 5 st "3125kr" sen sätter ni in pengar på mitt konto! Låter de som en plan ?

 

625 kr per person blir det....

 

 

Men är alla ni 4 redo nu då?

 

Vasa Andreas skifahrer och Brazan !?

De låter bra de ! Jag är på :)!

Link to comment
Share on other sites

Ni andra är ni redo !? Efter jag anmält laget kan jag väl maila Kontonummer så ni vet vart pengarna ska ta vägen! ;)

 

Kom igen brazan skifahrer och andreas och ge ert godkännande att ni kan va med !! =)

Skall försöka skaka fram en till åt er' date=' fast det blir inte lätt. Globen är väl den enda svaga punkten han bör klara Gonäsbacken en bit under 10 min innan han är kvalificerad:)) Fast han är grymt stark när det går svagt uppåt så ni har ett kanonlag! I värsta fall om jag blir ensam solo innan start så kan jag tänka mig ställa upp i laget. Det gör ont under fötterna att stå och staka i 12h.[/quote']

Ja annars klarar vi oss med 5 st! ;) Ja nån lär ju vara den svaga länken men jag ska köra gonäsbacken idag så jag kommer i toppform :P

 

Man anmäler ju antalet i laget vid registreringen men de kanske går att hoppa in i alla fall! Om vi nu är 5 st så är du välkommen att joina teamet ;)

 

Väntar bara på godkännande av Brazan och Skifahrer sen anmäler jag laget !

Link to comment
Share on other sites

okayyy ! vi kan väl avvakta ett par dagar till sen anmäler vi laget !!!Hur va de det fungerade!?

 

Som jag jag fattar anmäler 1 person hela laget och betalar allt !? Blir ju lite krångligt !!! Men jag kan tänka mig lägga ut för 5 st "3125kr" sen sätter ni in pengar på mitt konto! Låter de som en plan ?

 

625 kr per person blir det....

 

 

Men är alla ni 4 redo nu då?

 

Vasa Andreas skifahrer och Brazan !?

Tjena globen skicka dina kontonr + vilken bank till min mail fire.172@hotmail.com så sätter ja in till dig mvh Jonas (Brazan).

Link to comment
Share on other sites

Nu behöver jag:

 

Förnamn:

 

Efternamn:

 

Födelseår:

 

Epost:

 

 

Om ni inte vill skicka öppet på skidforum kan nu maila mig på globe_86@hotmail.com !

 

Nu är i alla fall laget betalt och klart! Ska fylla i deltagarna därför behöver jag denna info!

 

 

Nedan ser ni deltagare än så länge! Team Skidforum är med hehe ;)

 

http://72.29.84.63/~speedinl/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=76

 

 

 

PS: Såg att du redan skickat uppgifter Vasa :D

Link to comment
Share on other sites

Nu behöver jag:

 

Förnamn:

 

Efternamn:

 

Födelseår:

 

Epost:

 

 

Om ni inte vill skicka öppet på skidforum kan nu maila mig på globe_86@hotmail.com !

 

Nu är i alla fall laget betalt och klart! Ska fylla i deltagarna därför behöver jag denna info!

 

 

Nedan ser ni deltagare än så länge! Team Skidforum är med hehe ;)

 

http://72.29.84.63/~speedinl/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=76

 

 

 

PS: Såg att du redan skickat uppgifter Vasa :D

Härligt globen :). : mina uppgifter. Andreas Blohm . Personnr: 871214 epost : Blohm87@hotmail.com .

Ska betala in till dig imorn globe.

Link to comment
Share on other sites

Jag hade ju rekommenderat att ni redigerar bort åtminstone de 4 sista siffrorna i personnumret i inläggen ovan. Det var bara födelseår som globen fiskade efter... :)

 

Vad har ni för tips på träning för att få upp farten inför detta lopp?

Link to comment
Share on other sites

jaha vad tycker ni då grabbar !? 1 varv i taget och sen växling !? Hur kommer ni göra med boende ? Jag funderar om jag åker dit på fredagen och slår upp ett tält och sover i! =) Finns fina tält "Sarek" på rusta för 299 kr :P sen en liten kylväska med massa god mat/frukost!

 

 

 

Mail har skickats till er nu ;)

Link to comment
Share on other sites

jaha vad tycker ni då grabbar !? 1 varv i taget och sen växling !?

Det är svårt det här med taktik, men jag fundera på om det inte kan vara bra om man någon gång får lite längre vila, så att man hoppar över sin intervall och får vila ca 32 min istället för 16 min, men då får ju dem andra bara 12 min vila det varvet, men någon gång så måste man ju ha en lite längre paus så man hinner äta eller?

 

Och sen med mat hur gör ni? Man fick en riktig måltid, men behöver man inte en till under 12h? Hur får man tag på den isåfall?

Link to comment
Share on other sites

kör 10st 60/30 och 10 st 30/15. avsluta med 2 x 5min. :) bra väckarklocka

Ska prova det' date=' kan behöva en väckarklocka. :)[/quote']

60/30 är alltså 60 sekunders intervall med 30 sekunders vila !? Ska prova den där ser ju kul ut :P perfekt i stakmaskinen hehe!

Link to comment
Share on other sites

kör 10st 60/30 och 10 st 30/15. avsluta med 2 x 5min. :) bra väckarklocka

Ska prova det' date=' kan behöva en väckarklocka. :)[/quote']

60/30 är alltså 60 sekunders intervall med 30 sekunders vila !? Ska prova den där ser ju kul ut :P perfekt i stakmaskinen hehe!

Vet inte om det är så kul men kanske bra....

 

Japp, 60 sek intervall och 30 sek vila. :D

Link to comment
Share on other sites

jaha vad tycker ni då grabbar !? 1 varv i taget och sen växling !?

Det är svårt det här med taktik' date=' men jag fundera på om det inte kan vara bra om man någon gång får lite längre vila, så att man hoppar över sin intervall och får vila ca 32 min istället för 16 min, men då får ju dem andra bara 12 min vila det varvet, men någon gång så måste man ju ha en lite längre paus så man hinner äta eller?

 

Och sen med mat hur gör ni? Man fick en riktig måltid, men behöver man inte en till under 12h? Hur får man tag på den isåfall?[/quote']

Jag tar nog med mig och äter lite efterhand.

Inga lökköttbullar, om man inte strävar efter en raketeffekt. ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...