Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Vasaloppet inför lojalitetsprogram för Vasaloppsåkare


1496

Recommended Posts

Det gick utan att vara lojal... 26 sekunder... ;-) 

 

Edit: Kollade inte direkt, men 1,5 minuter efteråt var det fullt iaf, så troligen snabbare fullt än förra året. Det var INGEN inloggning, jag fattade inte heller instruktionerna, men tänkta att det säkert blev tydligare när man väl kom till sidan. Det blev det... 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

för övriga lopp går det trögt

din tur snart

vänligen vänta  i snart tio minuter:-)

 

Fick samma besked då jag skulle försöka anmäla frugan till öppet spår. Efter >10 min ofullbordad väntan gick hon in på sin dator och fick anmäla direkt...

Link to comment
Share on other sites

Jag trodde de skulle göra någon slags lottning bland resterande åkare..Tur man ingår bland de "lojala" även om jag brukar klara minuten..

Efter en kass höst o vinter med ryggproblem och noll motivation satt jag vid nio-tiden beredd med fingrarna för anmälan till 2016 års vasalopp, Det blev en plats för mig Pjärry!! Vi hörs framåt inför lite gemensamma pass!

Link to comment
Share on other sites

Jag trodde de skulle göra någon slags lottning bland resterande åkare..Tur man ingår bland de "lojala" även om jag brukar klara minuten..

Jå, den information fick man under året. Nu visade sig det är 'först till kvarn' som vanligt. Gick bra för mig, men otroligt många är/blir riktigt förbannade nu. Inte riktigt värdigt tycker jag.

Link to comment
Share on other sites

Tycker VL börjar bli lagom gnidiga, nu har de höjt till 1650kr!

Är det någon som sitter inne på info/historik vad VL har kostat senaste 20 åren??

Håller med om att 1650 är mycket pengar för att åka ett skidlopp. Allt över tusenlappen är mycket pengar, tycker jag. Ändå är man anmäld igen.

 

Vill minnas att det kostade 1600 förra året och 1280 innan dess, lite osäker dock!

Tillgång och efterfrågan styr. Som det ser ut nu med intresset, så skulle de kunna ta långt mer betalt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...