Hoppa till innehåll

Senaste nyheterna inom skidvärlden - i samarbete med längd.se

Som vntat bantad trupp till Ruka

Podcast med Laila Kveli

Holund och Johaug vann fristilsloppen i Beitostlen

Nervs Poromaa klar segrare i Bruksvallarna

Outdoor, löpning, kläder, Norröna, Houdini, Patagonia m.fl. hos OutdoorExperten
Atomic längdskidor
Rossignol längdskidor
Längdskidor, rullskidor, stavar, skidvalla, swix, madshus, fischer m.m. hos Skistart
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart
Foto

Swix triac 2.0 och Oneway Premio HD

• Vänligen logga in för att kunna svara
4 svar till detta ämne

1988lundh

1988lundh

Ny medlem

• Members
  • 4 inlägg
Hej! Någon som är intresserad av värstingstavar? Jag har ett par Swix triac 2.0 (160cm) liggandes som jag kört ca 15mil på snö med, köpte de hösten 2015 för 2500kr. Tycker det är rimligt att ta 1800kr för dessa. Sedan så har jag ett par Oneway Premio HD (163cm) som även de har gått ca 15mil på snö, dessa införskaffades i januari i år. De vill jag ha 1400kr för. Anledningen till försäljningen är att jag har börjat köra med längre stavar, just nu kör jag med 171cm KV+ tornado blue (jag är 191cm lång).

KjellJ

KjellJ

Medlem

• Members
  • Pip
  • 116 inlägg

Hej! Någon som är intresserad av värstingstavar? Jag har ett par Swix triac 2.0 (160cm) liggandes som jag kört ca 15mil på snö med, köpte de hösten 2015 för 2500kr. Tycker det är rimligt att ta 1800kr för dessa. Sedan så har jag ett par Oneway Premio HD (163cm) som även de har gått ca 15mil på snö, dessa införskaffades i januari i år. De vill jag ha 1400kr för. Anledningen till försäljningen är att jag har börjat köra med längre stavar, just nu kör jag med 171cm KV+ tornado blue (jag är 191cm lång).

Var bor du?

1988lundh

1988lundh

Ny medlem

• Members
  • 4 inlägg
Halmstad

1988lundh

1988lundh

Ny medlem

• Members
  • 4 inlägg
Triac staven är nu såld. Oneway staven finns kvar.

1988lundh

1988lundh

Ny medlem

• Members
  • 4 inlägg
Oneway staven är inte såld, finns tillgänglig för 1200kr.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar