Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Bikten


Vinceremo

Recommended Posts

Hittade ingen annan tråd för detta, så jag skapar en själv.

 

Ni har säkert alla gått in i en affär utan tankar på att köpa något, eller bara köpa en viss sak. Sen kommer ni ut med betydligt fler saker...

 

Här är tråden för att lätta samvetet lite. :) Börjar själv...

 

Go Sport har halva priset på allt (på ordinarie pris). Hade tänkt slå till på ett par CT5:or. Mest intresserade av remmarna egentligen, men ska nog använda stavarna till rullskidorna. Hittade ett par, så dem slog jag till på. Sen hittade jag två Swix-klister, tre VR-vallor och så BWLF. Kunde ju bara inte stå emot...

 

Det som verkligen behöver biktas är skidorna. Halva priset på ett par RCR kunde jag ju inte säga nej till. 1500 kr inkl. bindningar är ju otroligt billigt. Då är frågan om de eller mina RC10:or ska bli "skräpskidor", får avvakta till nästa snöfall (åh, så lång tid...) för att avgöra den saken.

 

Farligt det här med skidor...

Link to comment
Share on other sites

Hehehe..........såna dårinköp har aldrig jag gjort.............eller?

 

Jodå, måste erkänna att när Running Center hade utförsäljning så kom jag ut med en hel del "gott och blandat". Det som behöver biktas är nog ändå Hollmenkollen GW25 och Cera FC10. Båda känns ju helt meningslösa för mig som förespråkar stålsicklat.......... :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...