Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Roslagsloppet


Vikis

Recommended Posts

Själv blev man led 4 åkare. Hade led 3 från ÖS förra året. Men borde grejat led 3 på detta lopp också om man hade varit mer på tårna.

Men men siktar på led 2-3 på Wadköpingloppet utanför Örebro om 2 v. Kör även Engelbrekt och avslutar med Bessermerloppet innan VL2019.

Så nåt lopp borde man få in högformen och med lite tur knipa en led 2 plats kanske....[emoji51][emoji1365]

 

 

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Vad menar du?

Du blir ju inte nerseedad av att åka ett lopp. Fixade du led 3 i ÖS 2018 så gäller den seedningen tom VL 2019. Först därefter kan det bli aktuellt med bakflyttning om du inte har färskare seedningsmeriter.

 

Grattis Thorrez. Att komma framför veteranledet är en fin milstolpe.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vad menar du?

Du blir ju inte nerseedad av att åka ett lopp. Fixade du led 3 i ÖS 2018 så gäller den seedningen tom VL 2019. Först därefter kan det bli aktuellt med bakflyttning om du inte har färskare seedningsmeriter.

 

Grattis Thorrez. Att komma framför veteranledet är en fin milstolpe.

Absolut är medveten om att jag får behålla mitt startled från ÖS förra året. Tänker mer på formen. Jobbigt att stå i ett startled och bara bli omåkt, knäcka de för psyket!

Men men bara jobba på 1 månad till för att finslipa formen

 

 

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...