Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Lopp i Storvreta


Tallen

Recommended Posts

Fasen vad bra. Trots ett svagt lopp av mig blir jag iaf seedad till det led jag bör stå i. :)

 

Edit: infogar mitt gamla tips också.

 

Seedningen:

 

Led 1 2.03

led 2 2.13

led 3 2.23

led 4 2.33

led 5 2.43

led 6 2.53

led 7 3.08

led 8 3.23

led 9 3.38

 

 

 

 

Mitt tips:

 

led 1 2.01

led 2 2.11

led 3 2.21

led 4 .2.31

led 5 2.41

led 6 2.56

led 7 3.11

led 8. 3.26

led 9 3.41

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply
  • 1 year later...
Ja, jag ska åka. Ser det som bra träning nu när jag knappt åker skidor i veckorna. Hoppas på en 5km slinga i alla fall. Vet någon om banan isf är kuperad. Har aldrig varit där.

Jag vet ännu inget om bansträckningen annat än att det ryktas om 5km slinga. Kuperingen är jag inte på det klara över ännu då jag inte vet vilken bana som kommer köras, men detta borde jag kunna bli varse under veckans kommande träningspass.

Link to comment
Share on other sites

Besked om loppet kommer ju ikväll. Jag kommer oavsett att åka här i Storvreta imorgon o borde då kunna ge lite info om kuperingen. Nu är jag inte utpräglad stakåkare så min bedömning av fäste eller ej kanske inte kan anv av en stark stakåkare. Hoppas iaf på lopp annars får det bli Gävle alt Borlänge på sön för min del
Link to comment
Share on other sites

Besked om loppet kommer ju ikväll. Jag kommer oavsett att åka här i Storvreta imorgon o borde då kunna ge lite info om kuperingen. Nu är jag inte utpräglad stakåkare så min bedömning av fäste eller ej kanske inte kan anv av en stark stakåkare. Hoppas iaf på lopp annars får det bli Gävle alt Borlänge på sön för min del

Hmm vad var det som gick då?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...