Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Vålarullen.


blixten

Recommended Posts

Självklart kommer jag!

Kanon eller kalkon?...:)

Du såg ju ut som en kanonkula ut för vibybacken, utan hjälm o varselväst, stavarna spretade ut i luften.

Som segrare av cykel klassen 1varv så kan jag bara säga att banan är lätt körd.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Fin dag i Östervåla. Hängde med tätgruppen i en mil. Det visade sig dock att dem hade betydligt bättre rull än mig.. Otäck krash i början också på en åkare som drog hårt i början. Någon som vet hur det gick för han? såg även att graas ramlade senare i loppet.
Link to comment
Share on other sites

Fin dag i Östervåla. Hängde med tätgruppen i en mil. Det visade sig dock att dem hade betydligt bättre rull än mig.. Otäck krash i början också på en åkare som drog hårt i början. Någon som vet hur det gick för han? såg även att graas ramlade senare i loppet.

Verkar ha vart en del strul. Det var väl regerande mästare d. olsson som körde av sina stommar i början om jag är rätt informerad, hoppas det gick bra.

Trist att man inte kunde vara med i år.

Link to comment
Share on other sites

Nyss hemkommen från akuten. Inget brutet men ledband i axel justerat. 2månader sen skulle jag vara igång på allvar igen trodde läkaren. Hänvisar till min blogg där jag kommer beskriva bättre imorgon. Annars är jag ok .blogg. Vagaegenvag
Link to comment
Share on other sites

Nyss hemkommen från akuten. Inget brutet men ledband i axel justerat. 2månader sen skulle jag vara igång på allvar igen trodde läkaren. Hänvisar till min blogg där jag kommer beskriva bättre imorgon. Annars är jag ok .blogg. Vagaegenvag

Hua! Ingen trevlig läsning på bloggen, men skönt att du är ganska ok ändå!

Link to comment
Share on other sites

Förutom att folk kör omkull så var det ju en fin tävling. Men varför kommer det inte fler deltagare, iofs så gör dom ju knappt nån reklam och det är ju inte bra men ändå. Nu fick vi ju dit ett gäng från Avesta men tex uppländska tävlingsåkare var det ju inte många av. Riktigt dåligt med 08:or också.
Link to comment
Share on other sites

Jag skulle ha kommit som vanligt, men infektion i foten satte stopp för det. På bättringsvägen nu tack och lov. Var riktigt illa ett tag. Halva penicillinkuren kvar.

Riktigt synd om Olsson och Graas som använde köttbromsen, men det öppnade upp för en ny segrare. Förra året var jag före hela detta års topptrio....

Link to comment
Share on other sites

Var ren tur att jag hittade tävlingen. Dom borde marknadsföra den mycket bättre. För är så pass fin tävling så den är värd mycket mer i deltagarantal.

Verkligen. Fikat e gott och stämning efteråt är cool och avslappnad.

Vädret verkar det inte ha varit något fel på heller.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...