Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Skidfrågesport


bjorn12

Recommended Posts

Vill du vara med i en frågesportsliga med bara skidfrågor. Gå in på www.vetgirig.nu/qleague.php?lid=10466&left=1 och anmäl dig. Två matcher i veckan med 6 frågor per match.

Fler deltagare sökes. Vi är nu 42 st men det måste ju finnas fler intresserade här på skidforum.

Är det inte 6 divisioner * 8 deltagare = 48. Eller har du tagit bort de som inte är så aktiva?

Jo det stämmer, men inlägget du citerade är från juni.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Fler deltagare sökes. Vi är nu 42 st men det måste ju finnas fler intresserade här på skidforum.

Är det inte 6 divisioner * 8 deltagare = 48. Eller har du tagit bort de som inte är så aktiva?

Jo det stämmer' date=' men inlägget du citerade är från juni.[/quote']

OK, tog nog fel i hastigheten. Men håller med om att fler borde vara med. Kul, lärorikt och tar inte lång tid. Har fått med min kusin i alla fall.

Link to comment
Share on other sites

Är det inga matcher denna måndag?

Det blir ett uppehåll efter sista omgången varje säsong pga att svarstiden är 6 dagar och nästa frågeomgång kommer efter 3 dagar. Säsongen måste vara färdigspelad innan nästa säsong börjar.

Första omgången nästa säsong kommer alltså på torsdag.

Tack för att du slog orjanp i sista omgången, det räddade seriesegern för mig!

Link to comment
Share on other sites

Är det inga matcher denna måndag?

Det blir ett uppehåll efter sista omgången varje säsong pga att svarstiden är 6 dagar och nästa frågeomgång kommer efter 3 dagar. Säsongen måste vara färdigspelad innan nästa säsong börjar.

Första omgången nästa säsong kommer alltså på torsdag.

Tack för att du slog orjanp i sista omgången' date=' det räddade seriesegern för mig![/quote']

Fast först kommer en kvalomgång med matcher för uppflyttning. Nästa säsong börjar alltså på måndag, 23/8.

Link to comment
Share on other sites

Är det inga matcher denna måndag?

Det blir ett uppehåll efter sista omgången varje säsong pga att svarstiden är 6 dagar och nästa frågeomgång kommer efter 3 dagar. Säsongen måste vara färdigspelad innan nästa säsong börjar.

Första omgången nästa säsong kommer alltså på torsdag.

Tack för att du slog orjanp i sista omgången' date=' det räddade seriesegern för mig![/quote']

Fast först kommer en kvalomgång med matcher för uppflyttning. Nästa säsong börjar alltså på måndag, 23/8.

Aj,aj jag glömde att kvalomgången också har 6 dagars svarstid, det betyder att nästa säsong börjar på torsdag, 26/8. Jag kan lösa detta problem med lång väntetid mellan säsongerna genom att korta svarstiden till 3 dagar. Inte många av dem som inte har svarat på 3 dagar svarar på 6 dagar.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Vill du vara med i en frågesportsliga med bara skidfrågor. Gå in på www.vetgirig.nu/qleague.php?lid=10466&left=1 och anmäl dig. Två matcher i veckan med 6 frågor per match.

Ny säsong börjar på måndag!

Oj, ser ut som att jag är enda deltagaren i Division 8 :P Hur blir det då? Någon till får gärna anmäla sig så jag får en liten match iaf :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...