Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Vasaloppet 2013


MC Hammer

Recommended Posts

  • Replies 213
  • Created
  • Last Reply
Fan blir sugen' date=' men vi har pratat om Marcialonga och dessutom rasade jag hela vägen från 5an till 7an. Hade alltså varit bättre att kliva av och bryta på toppen av backen på målrakan :D. Fast jag har mitt placeringsmässigt bästa resultat med 7000-nummerlapp så det kanske ger bra vibbar.

 

Marcialonga, kortvasan och ÖS kanske kan vara ett alternativ.

 

Edit: How am I kidding, jag kommer vara anmäld inom några dagar....[/quote']

Oavsett resultat kan man väl inte trilla ner mer än ett startled per år?

Jag tror att du hamnar i 6:an om du startade i 5:an i år.

Fast du lär ju seeda upp dig så det är enbart startnumret som antyder resultatet 2012...

Beror väl på var man skaffade sig seedningen.

Är man seedad på resultat i VL eller andra lopp i vl-veckan så kan man inte tappa mer än ett ler per år (eller?) men andra seedningslopp blir värdelösa om det är mer än ett år gamla resultat (?)

Link to comment
Share on other sites

Anmäld under stress. Sjukt vilket sug det var i år' date=' senaste status vad gäller antal anmälda till enbart VL2013 är 10.590 !!

Nu får förkylningen släppa så man hinner träna också...

 

Härligt![/quote']

Jag anmälde mig för 2 timmar sen då var det 9900...fullt innan denna vecka är slut?

Förmodligen fullt innan helgen. Dom nämde anmälningsläget på Sportnytt så det kommer nog att snurra på ordentligt nu.

Link to comment
Share on other sites

Det börjar bli nervöst, jag har anmält mig via Postgiroinbetalning eftersom vi veteraner bara betalar halva avgiften men det betyder att jag kommer att registeras långt efter att det blivit fullt. Jag ringde idag och de påstår att det inget problem när jag anmält mig i tid så jag hoppas det fungerar. Om inte, blir det ju en katastrof, jag hoppas ju genomföra ett viktigt Jubileumslopp nästa år, mitt Vasalopp nummer 40. Med enkel extralapolation ser det ju ut som att vasaloppet är fulltecknat inom en vecka från nu, de måste ju sätta stopp redan vid kanske 13000-14000 anmälda för att få med alla som anmält sig i tid på annat sätt som jag.
Link to comment
Share on other sites

Det börjar bli nervöst, jag har anmält mig via Postgiroinbetalning eftersom vi veteraner bara betalar halva avgiften men det betyder att jag kommer att registeras långt efter att det blivit fullt. Jag ringde idag och de påstår att det inget problem när jag anmält mig i tid så jag hoppas det fungerar. Om inte, blir det ju en katastrof, jag hoppas ju genomföra ett viktigt Jubileumslopp nästa år, mitt Vasalopp nummer 40. Med enkel extralapolation ser det ju ut som att vasaloppet är fulltecknat inom en vecka från nu, de måste ju sätta stopp redan vid kanske 13000-14000 anmälda för att få med alla som anmält sig i tid på annat sätt som jag.

Respekt!!!

Link to comment
Share on other sites

Det börjar bli nervöst' date=' jag har anmält mig via Postgiroinbetalning eftersom vi veteraner bara betalar halva avgiften men det betyder att jag kommer att registeras långt efter att det blivit fullt. Jag ringde idag och de påstår att det inget problem när jag anmält mig i tid så jag hoppas det fungerar. Om inte, blir det ju en katastrof, jag hoppas ju genomföra ett viktigt Jubileumslopp nästa år, mitt Vasalopp nummer 40. Med enkel extralapolation ser det ju ut som att vasaloppet är fulltecknat inom en vecka från nu, de måste ju sätta stopp redan vid kanske 13000-14000 anmälda för att få med alla som anmält sig i tid på annat sätt som jag.[/quote']

Respekt!!!

+1

Link to comment
Share on other sites

Får man sticka in en sak med Öppet spår i denna tråden ?

Ser att väldigt många är klubblösa.

Det krävs inte någon klubbtillhörighet för att delta i Öppet Spår.

Nej det har du rätt i men det är ju betydligt roligare att vara med i en klubb .

Kostar inget och man får en reklammössa

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...