Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

finn2 till tusen


Lars-Erik

Recommended Posts

finn2 har nu 999 inlägg på skidforum och i detta UNIKA ÖGONBLICK och med honom på tråden hoppas jag att hans inlägg nummer 1000 blir som svar på att jag skrivit detta.

Detta är givetvis utan jämförelse rekord på skidforum och jag som ålderman i gänget vill passa på att framföra skidforums varmaste gratulationer och tackar dig för allt vi fått lära oss av dig.

 

Men det intresserar mig vem du är och jag skulle gärna komma i personlig kontakt med dig.

 

Bästa hälsningar från Lars-Erik

Link to comment
Share on other sites

finn2 har nu 999 inlägg på skidforum och i detta UNIKA ÖGONBLICK och med honom på tråden hoppas jag att hans inlägg nummer 1000 blir som svar på att jag skrivit detta.

Detta är givetvis utan jämförelse rekord på skidforum och jag som ålderman i gänget vill passa på att framföra skidforums varmaste gratulationer och tackar dig för allt vi fått lära oss av dig.

 

Men det intresserar mig vem du är och jag skulle gärna komma i personlig kontakt med dig.

 

Bästa hälsningar från Lars-Erik

Självklart får du mitt tusende inlägg L-E:) kanske dags att pensionera sig nu. ?

Link to comment
Share on other sites

finn2 har nu 999 inlägg på skidforum och i detta UNIKA ÖGONBLICK och med honom på tråden hoppas jag att hans inlägg nummer 1000 blir som svar på att jag skrivit detta.

Detta är givetvis utan jämförelse rekord på skidforum och jag som ålderman i gänget vill passa på att framföra skidforums varmaste gratulationer och tackar dig för allt vi fått lära oss av dig.

 

Men det intresserar mig vem du är och jag skulle gärna komma i personlig kontakt med dig.

 

Bästa hälsningar från Lars-Erik

Självklart får du mitt tusende inlägg L-E:) kanske dags att pensionera sig nu. ?

Tusen tack. Ytterligare en stor merit för mig, att som enda i världen få finn2.s tusende inlägg.

Pensionering, det är ju du uppenbarligen för ung att ens andas om.

Jag vill heller inte tänka på pensionering även om jag kanske borde det. Jag KÄNNER mig faktiskt ung och fräsch, det är kanske allt mitt Vasaloppsåkande och desa trevliga debatter på skidforum som gör att det spritter i benen på "gubben"

Vad tror ni ?

Link to comment
Share on other sites

Noterar att det numer står "Erfaren medlem" under Finn2. Och efter 1000 inlägg så ska man nog kallas erfaren. Särskillt då de den absolut övervägande mängden har substans. Vi "juniorer" får knåpa vidare ett tag till, men visst Lars-Erik, känns det skönt att i något sammanhang få kalla sig "junior" :)
Link to comment
Share on other sites

Noterar att det numer står "Erfaren medlem" under Finn2. Och efter 1000 inlägg så ska man nog kallas erfaren. Särskillt då de den absolut övervägande mängden har substans. Vi "juniorer" får knåpa vidare ett tag till, men visst Lars-Erik, känns det skönt att i något sammanhang få kalla sig "junior" :)

Absolut. Ytterligare en fin merit för mig att helt ut ha accepterats i "juniorgänget". Det får jag suga på ett tag (och så fick jag ju anledning till ytterligare ett inlägg mot mitt eget tusende.....)

Link to comment
Share on other sites

Noterar att det numer står "Erfaren medlem" under Finn2. Och efter 1000 inlägg så ska man nog kallas erfaren. Särskillt då de den absolut övervägande mängden har substans. Vi "juniorer" får knåpa vidare ett tag till' date=' men visst Lars-Erik, känns det skönt att i något sammanhang få kalla sig "junior" :)[/quote']

Absolut. Ytterligare en fin merit för mig att helt ut ha accepterats i "juniorgänget". Det får jag suga på ett tag (och så fick jag ju anledning till ytterligare ett inlägg mot mitt eget tusende.....)

Om 1000 inlägg är "senior" och mina 475 "junior" torde dina 297 vara "ungdomsklassen" fortfarande :)

 

PS Nu fick jag också ytterligare 1 inlägg.............men inte mycket substans var det så det räknas nog inte ;)

Link to comment
Share on other sites

Efter viss tvekan har jag beslutat mig för att även avslöja även följande: Inatt DRÖMDE jag att jag träffade jubilaren finn2 i verkligheten och det kändes inte konstigt alls eftersom jag kände hans far från Umeåtiden.

Anm: Detta är väl det sluliga beviset på att min fru har lite rätt, dvs. att det här med skidforum gått mig på hjänan och att jag spenderar för mycket tid med detta.

Någon annan som har detta "problem" ?

Link to comment
Share on other sites

Noterar att det numer står "Erfaren medlem" under Finn2. Och efter 1000 inlägg så ska man nog kallas erfaren.

Man får väl ligga i då... Klart att man är fåfäng nog att vilja bli kallad erfaren... Men administratören kanske inte bara går på antal inlägg? Om substansen är viktig ligger man ju i lä! ;)

Det var INTE jag som föreslog detta, det var faktiskt skidforum.se som uppmärksamade detta i och med att jag höll reda på exakta ögonblicket för finn2:s tusende inlägg. Men det var givetvis ett utmärkt initiativ som finn2 är mycket värd och kvalificerad för.

 

Vad jag kan förstå så är denna bedömning just gjord med hänsyn till antalet inlägg och vad jag förstår så ligger just du Dunderklumpen närmast denna fina utmärkelse med dina 723 inlägg.

 

Jag tycker desutom att dina inlägg håller mycket hög klass (även om du ibland har olika åsikter än mig, men det är ju just det som kan skapa intressanta debatter) och ibland tom. har högt undrhållningsvärde så självklart är du en mycket värdig andra "erfaren medlem" den dag du erhåller den formella statusen.

 

Det skulle dessutom vara intressant att veta om jubilaren själv, finn2, har någon kommentar till min märkliga dröm.

Link to comment
Share on other sites

Noterar att det numer står "Erfaren medlem" under Finn2. Och efter 1000 inlägg så ska man nog kallas erfaren.

Man får väl ligga i då... Klart att man är fåfäng nog att vilja bli kallad erfaren... Men administratören kanske inte bara går på antal inlägg? Om substansen är viktig ligger man ju i lä! ;)

Det var INTE jag som föreslog detta' date=' det var faktiskt skidforum.se som uppmärksamade detta i och med att jag höll reda på exakta ögonblicket för finn2:s tusende inlägg. Men det var givetvis ett utmärkt initiativ som finn2 är mycket värd och kvalificerad för.

 

Vad jag kan förstå så är denna bedömning just gjord med hänsyn till antalet inlägg och vad jag förstår så ligger just du Dunderklumpen närmast denna fina utmärkelse med dina 723 inlägg.

 

Jag tycker desutom att dina inlägg håller mycket hög klass (även om du ibland har olika åsikter än mig, men det är ju just det som kan skapa intressanta debatter) och ibland tom. har högt undrhållningsvärde så självklart är du en mycket värdig andra "erfaren medlem" den dag du erhåller den formella statusen.

 

Det skulle dessutom vara intressant att veta om jubilaren själv, finn2, har någon kommentar till min märkliga dröm.[/quote']

Haha! ja de är väl roligt att jag inte bara är i kvinnors drömmar även gammla gubbars:)

 

Men med Umeå hade du fel. Fast han är högre skolad iaf.

Link to comment
Share on other sites

Man får väl ligga i då... Klart att man är fåfäng nog att vilja bli kallad erfaren... Men administratören kanske inte bara går på antal inlägg? Om substansen är viktig ligger man ju i lä! ;)

Det var INTE jag som föreslog detta' date=' det var faktiskt skidforum.se som uppmärksamade detta i och med att jag höll reda på exakta ögonblicket för finn2:s tusende inlägg. Men det var givetvis ett utmärkt initiativ som finn2 är mycket värd och kvalificerad för.

 

Vad jag kan förstå så är denna bedömning just gjord med hänsyn till antalet inlägg och vad jag förstår så ligger just du Dunderklumpen närmast denna fina utmärkelse med dina 723 inlägg.

 

Jag tycker desutom att dina inlägg håller mycket hög klass (även om du ibland har olika åsikter än mig, men det är ju just det som kan skapa intressanta debatter) och ibland tom. har högt undrhållningsvärde så självklart är du en mycket värdig andra "erfaren medlem" den dag du erhåller den formella statusen.

 

Det skulle dessutom vara intressant att veta om jubilaren själv, finn2, har någon kommentar till min märkliga dröm.[/quote']

Haha! ja de är väl roligt att jag inte bara är i kvinnors drömmar även gammla gubbars:)

 

Men med Umeå hade du fel. Fast han är högre skolad iaf.

Ja, det kanske är medaljens baksida när man blivit så berömd som du. DEN FÖRSTA OCH HITTILLS ENDA I VÄRLDEN som gjort mer än 1000 inlägg på skidforum. Jag blev ju heller inte lottlös som fick ditt inlägg nummer 1000, det är det ju heller inte någon annan i världen som fått.

(det är väl just såna inlägg som gör att vissa tycker att jag är evig positivist medan andra tycker jag är helknäpp)

Link to comment
Share on other sites

jag tror att mitt första inlägg handlade om en vettig ton här på forumet med anledningen av en hetsig diskussion, nu frångår jag själv den principen. ett inlägg till på den här tråden och jag kräks, hitta numret till varandra så kan ni väl sitta och smekas i fred
Link to comment
Share on other sites

jag tror att mitt första inlägg handlade om en vettig ton här på forumet med anledningen av en hetsig diskussion, nu frångår jag själv den principen. ett inlägg till på den här tråden och jag kräks, hitta numret till varandra så kan ni väl sitta och smekas i fred

Härligt förslag. Tänk om jag äntligen kunde hitta numret som leder till min stora idol finn2.

Kan du Klas hjälpa mig med det så lovar jag att sluta med detta 1000 faldiga "gulligull" på tråden, och kanske även aldrig nämna nåt om stålsickling igen.

Link to comment
Share on other sites

jag tror att mitt första inlägg handlade om en vettig ton här på forumet med anledningen av en hetsig diskussion, nu frångår jag själv den principen. ett inlägg till på den här tråden och jag kräks, hitta numret till varandra så kan ni väl sitta och smekas i fred

Tur att det är ett frivilligt forum,du behöver ju inte läsa tråden om du inte vill!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
jag tror att mitt första inlägg handlade om en vettig ton här på forumet med anledningen av en hetsig diskussion' date=' nu frångår jag själv den principen. ett inlägg till på den här tråden och jag kräks, hitta numret till varandra så kan ni väl sitta och smekas i fred[/quote']

Härligt förslag. Tänk om jag äntligen kunde hitta numret som leder till min stora idol finn2.

Kan du Klas hjälpa mig med det så lovar jag att sluta med detta 1000 faldiga "gulligull" på tråden, och kanske även aldrig nämna nåt om stålsickling igen.

Fortsätt ni och gulla er, man ska krama varandra i skidspåret så kan jag åka förbi;.) Telefonummer finns på hitta.se!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...