Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Rullskidor i Los Angeles


slgren

Recommended Posts

Tack vare att min fru landade ett jobbuppdrag i LA i ett par år framöver har vi flyttat över Atlanten. Och det precis innan vintersäsongen drog igång.. Jag ska å andra sidan att inte klaga för träningsförhållandena här är grymma och har nu styrt inriktningen mer mot triathlon istället.

Men jag har inte släppt stakträningen helt för det, så jag undrar om det mot förmodan finns någon mer här på skidforum som flyttat hit och vill åka rullskidor tillsammans? Vore ju kul att dela på kommentarerna man får av de högljudda amerikanerna:

 

"Oh my god, what is that?", "Dude, look at that invention", "Is that skis? He looks crazy", "You shouldn't be in California if you want to ski, man"
 

Link to comment
Share on other sites

Alltid effektfullt. Kan säga att Englands inland runt Birmingham var intressant. Fick åka där det var mörkt utan belysning för att få vara någorlunda ifred. Annars hade man alltid ett följe av barn på cykel, tutande bilar och skrattande löpare runt sig. 

 

Faktiskt inte lika spektakulära scener i Sydafrika, där jag också åkt runt en del. Inte ens uppe i öknen runt Upington reagerade folk nåt större. Förutom vakthundarna då, som gick helt berzerk 2.0.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...