Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Anmälan vasaloppet 2017


Recommended Posts

Kan tyvärr inte svara på din fråga men det får vi verkligen hoppas att de har tänkt att göra. 

Ja, man har ju inte hört annat än att folk tyckte det var ett bra sätt. Man hade väl en veckas möjlighet att föranmäla sig så det är konstigt att det fortfarande inte finns någon kommunkation kring det.

 

Annars får man avboka lördagsplanerna och sätta sig vid datorn kl 9 :)

Link to comment
Share on other sites

Jag mejlade och frågade och fick detta till svar:

 

 

"Deltagare som genomfört minst tre av våra 90 km skidlopp de senaste sex åren (2011-2016) kommer att ha förtur och garanterad plats i Vasaloppet 2017. De som uppfyller lojalitetskraven kan göra sin anmälan från tisdagen den 15 mars till torsdagen den 17 mars. Anmälan och betalning sker genom att logga in via ”Mina sidor”. Anmälan sker utan kod, systemet känner av vilka som är behöriga."

Link to comment
Share on other sites

Jag mejlade och frågade och fick detta till svar:

 

 

"Deltagare som genomfört minst tre av våra 90 km skidlopp de senaste sex åren (2011-2016) kommer att ha förtur och garanterad plats i Vasaloppet 2017. De som uppfyller lojalitetskraven kan göra sin anmälan från tisdagen den 15 mars till torsdagen den 17 mars. Anmälan och betalning sker genom att logga in via ”Mina sidor”. Anmälan sker utan kod, systemet känner av vilka som är behöriga."[/size]

Orättvist. De har inte svarat på mitt mail än ;) Men bra att det är så med anmälan iaf

Link to comment
Share on other sites

Jag har svårt att se det orättvisa i detta. Någon form av bonus bör man väl ändå få som trogen kund. Fy fasen, orkar knappt tänka på hur mycket pengar jag lagt på mina 15 vasaloppsstarter.

Tror att diagonaldanne menade att jag fått svar men inte han!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...