Jump to content
längdskidor, rullskidor, skidvalla & skidkläder från skistart

Sveriges sexigaste skidtjej...?


Tjabo

Recommended Posts

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

jag är inte så imponerad av henne hon slår inte kalla sara eller britta. inte att glömma Anna-Karin strömstet också!

Link to comment
Share on other sites

Eftersom ni inte kan komma överens så föreslår jag att ni/vi ordnar omröstning. Var och en får rösta på tre tjejer, ettan får tre poäng, tvåan två poäng och trean en poäng.

En deadline för sista röstningsdag sättes och rösträkning sker.

Detta ger ett tydligt och demokratiskt utslag och vi kan tilldela årets hederutnämning från skidforum till denna kalaspingla.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Shit vilken fart det var på den här tråden!!? Märkligt :) Jonsson ja, framför allt är hon ju värd alla utmärkelser!! Och rätt val att vara skittråkig och inte mingla på idrottsgalan igår, även om vi hade velat se mer av henne.

 

Ok nu går jag mot trådens regler och börjar helt crazy vidga vyerna. Skidskytte.... för mig osökt in på världens sexigaste skidtjej: Magdalena Neuner. Hon är nästan som sötast när hon missar, det vill vi se mycket av i OS.

Link to comment
Share on other sites

Jag tänkte precis skriva det ! Helena Jonsson ! Hon finns på bild på våra mjölklitrar i dalarnna för tillfället MUMS ! Men hon har väl en kille så där e man väl körd antar jag...

Jo, men han verkar på nedgång och du på uppgång så gör du en bra insats under Öppet Spår så kanske hon blåser av det stundande bröllopet? :cool:

 

Off Topic:

Vilken dag åker du Öppet Spår?

Själv åker jag på måndagen.

Link to comment
Share on other sites

Utseende är enligt mig attraktivt eftersom det signalerar inställning och värderingar. Antar att det är därför man finner idrottskvinnor attraktiva överhuvudtaget...

 

Lägger iaf min röst på Björgen, med hänvisning till ovanstående resonemang, här är motiveringen:

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/archive/00188/SPORT-20s40marit-st_188116w.jpg

http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/47/477/477125/bjorgenX858_1158631078_1158631092.jpg

 

Finns det inte några kvinnor här på forumet som kan uttala sig om de manliga skidåkarna....?

Link to comment
Share on other sites

Jag tänkte precis skriva det ! Helena Jonsson ! Hon finns på bild på våra mjölklitrar i dalarnna för tillfället MUMS ! Men hon har väl en kille så där e man väl körd antar jag...

Jo' date=' men han verkar på nedgång och du på uppgång så gör du en bra insats under Öppet Spår så kanske hon blåser av det stundande bröllopet? :cool:

 

Off Topic:

Vilken dag åker du Öppet Spår?

Själv åker jag på måndagen.[/quote']

Kalla har sjukt jämn tandrad=snyggt! Annars är svenska skiddamer som svenska damer i övrigt= snyggast med undantag för Anna Sjödin....

 

Offt: Verkar vara endel som ska åka ÖS på måndag, vad satsar ni på för tider? Behöver en morot nu när träningen ligger nere pga sjukdom.

Link to comment
Share on other sites

Svensk pojkvän ?

Ja, värmländsk till och med. ;)

För du menade väl Helena? :/

 

Ja, Neuner är en riktig pudding.

Enligt mig kanske den puddigaste av dem alla! :)

 

Offt: Verkar vara endel som ska åka ÖS på måndag, vad satsar ni på för tider? Behöver en morot nu när träningen ligger nere pga sjukdom.

Jag hoppas att det i varje fall inte går över 8 timmar, men det är svårt att säga när man inte åkt tidigare.

Du får tänka som så att det är bättre att vara sjuk nu än när Vasaloppsveckan börjar. :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...