erkki75 Posted March 12, 2019 Report Share Posted March 12, 2019 https://inski.se/produkt/inski-xc-trainer/Vore kul att höra om nån testat och vad du tyckte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrT Posted March 12, 2019 Report Share Posted March 12, 2019 En smart, smidig och prisvärd lösning!Ett par spärrlager, magnetbroms samt något som drar tillbaks snöret är ju det ända som behövs för att göra en stakmaskin. Hade jag inte redan sprungit och köpt en för några år sedan så hade jag absolut varit intresserad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter Posted March 12, 2019 Report Share Posted March 12, 2019 Synd att de inte kunde ha en som kan åka skidor som fotomodell...Det är ju skrattretande exempel på stakning och diagonal :DDu får köpa Erik och sen lämna en recension :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oxberg Posted March 12, 2019 Report Share Posted March 12, 2019 Undrar vad som händer när man börjar rycka i snörena på allvar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erkki75 Posted April 16, 2019 Author Report Share Posted April 16, 2019 Har nu testat maskinen live. Inköpet blev sponsrat av tillverkaren då de såg ett tydligt uppsving i försäljning pga min fråga. Ska därför börja titulera mig "influencer" :D Monteringen var busenkel. Bytte ut de medföljande remmarna till Swix kontrollremmar. Den största skillnaden mot ex en SkiErg är att den inte är lika följsam. Men för 25% av priset var inte det en del av förväntansbilden heller. För hemmabruk är denna pjäs klart värd pengarna. Jag har kört tre pass och är helt övertygad om att den kommer hålla många pass framöver. Väldigt enkelt att ställa om motståndet mha magneten. Så för långpass och intervaller kommer den verkligen kunna göra jobbet. Rekommendation: KÖP! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
larsbern Posted April 17, 2019 Report Share Posted April 17, 2019 Influencer, coolt ;)Det är ju det där med avsaknad av "hetsdisplay", men annars håller jag med om prisvärdhet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erkki75 Posted April 23, 2019 Author Report Share Posted April 23, 2019 Influencer, coolt ;)Det är ju det där med avsaknad av "hetsdisplay", men annars håller jag med om prisvärdhet."Hetsdisplay" :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matteski Posted April 14, 2020 Report Share Posted April 14, 2020 Hejsan, Har du fler erfarenheter efter en tids använding. Har inte sett någon skidare i Finland använde den så jag är lite intresserad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volevodin Posted April 14, 2020 Report Share Posted April 14, 2020 Jämfört med Thorax Trainer hur står sig denna eller Skierg ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MSO Posted April 16, 2020 Report Share Posted April 16, 2020 Har nu testat maskinen live. Inköpet blev sponsrat av tillverkaren då de såg ett tydligt uppsving i försäljning pga min fråga. Ska därför börja titulera mig "influencer" :DMonteringen var busenkel. Bytte ut de medföljande remmarna till Swix kontrollremmar. Den största skillnaden mot ex en SkiErg är att den inte är lika följsam. Men för 25% av priset var inte det en del av förväntansbilden heller. För hemmabruk är denna pjäs klart värd pengarna. Jag har kört tre pass och är helt övertygad om att den kommer hålla många pass framöver. Väldigt enkelt att ställa om motståndet mha magneten. Så för långpass och intervaller kommer den verkligen kunna göra jobbet. Rekommendation: KÖP! Om influencer räknar jag i så fall med en del "betalda samarbeten" i form av detaljerade videor och annat. :D LET CONTENT FLOW! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oxberg Posted April 16, 2020 Report Share Posted April 16, 2020 Gäsp. Hur många kamouflerade reklaminlägg har inte passerar revy här på skidforum. Vasa! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vasa Posted April 17, 2020 Report Share Posted April 17, 2020 Gäsp. Hur många kamouflerade reklaminlägg har inte passerar revy här på skidforum. Vasa!Jag har ungefär samma möjlighet som dig att radera inlägg! :D Tillägg: Tror att det är bra om folk rapporterar inlägg/trådar som man har synpunkter på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volevodin Posted April 18, 2020 Report Share Posted April 18, 2020 Jämfört med Thorax Trainer hur står sig denna eller Skierg ?Inlägget flyttat till Thorax Trainer-tråden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wille Posted August 4, 2023 Report Share Posted August 4, 2023 Total Gym 1000 "typ" Bråsterk säljes för 200 kr Hämtas i Södertälje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts