BjörnSK Posted May 3, 2021 Report Share Posted May 3, 2021 Säljes på grund av nytt kontrakt. Tävlingsskidor som har gått 3 tävlingar och totalt 24 mil. Plockade för viktspann 72-77 kg. Stenslip Rak 7. Inköpspris 9000 kr. Säljes för 5000 inklusive bindning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heroes Posted May 4, 2021 Report Share Posted May 4, 2021 Hej Var finns skidorna om jag vill titta på dem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volevodin Posted May 4, 2021 Report Share Posted May 4, 2021 Vad är rak 7 - en extremt fin struktur, eller. LG03 är standard vid nyköp av skidor, vilket jag antar är en allroundstruktur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BjörnSK Posted May 4, 2021 Author Report Share Posted May 4, 2021 Hej Var finns skidorna om jag vill titta på dem?Hej! Skidorna finns på Rörstrandsgatan i Birkastan. Hör av dig om du är intresserad av att komma förbi och ta en titt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BjörnSK Posted May 4, 2021 Author Report Share Posted May 4, 2021 Vad är rak 7 - en extremt fin struktur, eller. LG03 är standard vid nyköp av skidor, vilket jag antar är en allroundstruktur.Rak 7 är en allroundstruktur som används av Snö & Tö i Stockholm. Jag skulle säga att det är grövre än finstruktur och helt ärligt så tror jag att dessa skidor går som bäst med TS Blå Slip som är en något finare struktur än Rak 7. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskar.leksell Posted December 8, 2023 Report Share Posted December 8, 2023 Gammal tråd men finns vart skidorna sålda? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts