DP_motionären Posted August 8, 2022 Report Share Posted August 8, 2022 HejSäljer nu mina Elpex IRS Extreme, som är framtagning från och exjobb(hur kraften verkar vid stavisättning framtagning av rätt fjäderkonsstant med med mera) i Luleå tillsammans med Elpex, riktigt bra alternattiv till Staffanstaven. Staven är ca 163 och gå att kapa.Pris 700 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ola på Österlen Posted August 8, 2022 Report Share Posted August 8, 2022 Jag ser inte hur långa de är.Varför säljer du dem?Var finns de? Med rätt längd och plats kan jag vara intressent. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DP_motionären Posted August 9, 2022 Author Report Share Posted August 9, 2022 Jag ser inte hur långa de är.Varför säljer du dem?Var finns de? Med rätt längd och plats kan jag vara intressent.Oj glömde skriva längd, är runt 163 cm. Använder inte dom längre, finns i Borlänge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ustiugov Posted April 3 Report Share Posted April 3 HejSäljer nu mina Elpex IRS Extreme, som är framtagning från och exjobb(hur kraften verkar vid stavisättning framtagning av rätt fjäderkonsstant med med mera) i Luleå tillsammans med Elpex, riktigt bra alternattiv till Staffanstaven. Staven är ca 163 och gå att kapa. Pris 700Hallå! Finns dessa kvar? mvh, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts