Granbom Posted March 20, 2023 Report Share Posted March 20, 2023 Är det någon här som har erfarenhet av rossignol X6 pjäxor för skate. Jag tror det är deras billigaste modell. Kommer jag få en mycket stabilare pjäxa om jag går en prisklass eller två? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NLundmark Posted March 20, 2023 Report Share Posted March 20, 2023 Är det någon här som har erfarenhet av rossignol X6 pjäxor för skate. Jag tror det är deras billigaste modell. Kommer jag få en mycket stabilare pjäxa om jag går en prisklass eller två?Ja, det kommer göra stor skillnad att gå upp två modeller Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonne-J Posted March 20, 2023 Report Share Posted March 20, 2023 Haft billig skatepjäxa länge för att jag tänkte att det inte spelade så stor roll. Fick sen tag på en beggad s-lab och oj så fel jag hade! Stor skillnad i stabiliteten på åkningen med bra pjäxa! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LFN Posted March 20, 2023 Report Share Posted March 20, 2023 Har gjort precis samma resa som övriga. Började billigt, testade sen dyrare och det var betydligt bättre. Om det inte är tight i budgeten så slå till på en dyrare direkt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Granbom Posted March 21, 2023 Author Report Share Posted March 21, 2023 Som jag misstänkte då. Har kollat lite på Salomon s/max. Är det en vettig väg att gå? Som jag har förstått så ska Salomon vara lite bredare en dom andra märkena. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts