augustthyr Posted September 27, 2023 Report Share Posted September 27, 2023 Hej, Söker nya piggar till mina stavar som jag använder på en stakmaskin med band (Casall Benefit). De har nu slitits ut och jag behöver nya, vet någon vart det går att få tag i nya eller vad man kan använda? Har testat med stavkuddar gjorda för vandringsstavar samt försökt klistrat på kardborre men får inte något bra fäste mot bandet. Kanske finns det bättre kardborre än jag testat eller andra material. Mvh August Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
larsbern Posted September 28, 2023 Report Share Posted September 28, 2023 När jag tidigare hade en sån maskin så testade jag typ såna här med hyfsat reusltat - https://www.fitshop.se/leki-silent-spike-pad-lek-882310103 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorn Sandb Posted January 28 Report Share Posted January 28 Hej August och Lars Jag funderar på att köpa den stakmaskin ni har begagnat. Det är exakt samma modell. Hur tycker ni att den är att använda? Har ni testat andra stakmaskiner och kan ge feedback på för- och nackdelar med den du har? Jag är väldigt tacksam om någon, eller båda, vill ge lite feedback till mig som funderar på att köpa den. Tackar och bockar! Hälsningar Björn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
larsbern Posted January 29 Report Share Posted January 29 Enkelt svar; hoppa över Skimill och liknande och satsa på Skierg eller andra ”dra”-maskiner. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts