Trampe Posted December 27, 2023 Report Share Posted December 27, 2023 Behöver köpa nya stavar och har funderingar mellan Swix 4.0 och Leki HRC Max. Leki verkar rejält bitig men tyvärr är deras kontrollremmar för både Shark 2.0 och FRT-handtag för små för mig. Då deras stavrör är 16,5 mm mot den vanligare 16,0 så är det ju bara deras handtag som passar. Så då landar jag i att om jag skall köra Leki så måste jag byta kontrollrem i ett FRT-handtag till ett från annat varumärke. Någon som pysslat med detta - vad passar? Eller skall jag köpa Swix 4.0 istället där jag vet att remmarna passar mig.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NLundmark Posted December 27, 2023 Report Share Posted December 27, 2023 KV+ har också 16,5mm om det hjälper något Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trampe Posted December 27, 2023 Author Report Share Posted December 27, 2023 4 hours ago, NLundmark said: KV+ har också 16,5mm om det hjälper något Okej, det var ju bra. Då finns ett alternativ till. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts