suillusbovinus Posted January 21 Report Share Posted January 21 Den del av Vasaloppsspåret (sista 10?) som har elbelysning, håller man det släckt där under Nattvasan eller lyser det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
larsbern Posted January 22 Report Share Posted January 22 Kan inte minnas att det är elljus från Eldris. Möjligen lite lampor kring skidstadion i Hemus och sista biten in i Mora. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetterM Posted January 22 Report Share Posted January 22 1 hour ago, larsbern said: Kan inte minnas att det är elljus från Eldris. Möjligen lite lampor kring skidstadion i Hemus och sista biten in i Mora. Vill minnas att det är elljus från backen efter Eldris på vanliga dagar in till Mora. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
larsbern Posted January 22 Report Share Posted January 22 Du har rätt när jag googlar. Måste ha kommit till sen 2019 då jag åkte Nattvasan senast. Inget elljus på då. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetterM Posted January 22 Report Share Posted January 22 13 minutes ago, larsbern said: Du har rätt när jag googlar. Måste ha kommit till sen 2019 då jag åkte Nattvasan senast. Inget elljus på då. Då slår dom nog av det på nattvasan gissar jag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts