30minus Posted March 8 Report Share Posted March 8 Hej, Jag tänkte köpa ett par skinskidor till morsan min och undrar vilken längd som är passande. Hon är 167cm och väger 69kg. Åker ett par ggr i veckan ca 30-40min i lugnt/medel tempo. De har rea på Rossignol delta sport r-skin på Stadium nu och finns bl a i 189cm eller 196cm, vilken blir bäst tror ni? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
artur Posted March 8 Report Share Posted March 8 3 hours ago, 30minus said: Hej, Jag tänkte köpa ett par skinskidor till morsan min och undrar vilken längd som är passande. Hon är 167cm och väger 69kg. Åker ett par ggr i veckan ca 30-40min i lugnt/medel tempo. De har rea på Rossignol delta sport r-skin på Stadium nu och finns bl a i 189cm eller 196cm, vilken blir bäst tror ni? Hur långa skidor har hon idag? 189 eller 196 spelar ingen större roll. Absolut viktigast är att spannet är rätt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts